מפגינים קראו 'לכי לעזה' לעבר סתיו שפיר בכנס באשדוד

מפגינים שהגיעו לכנס של מפלגת העבודה אשר נערך בפאב ה'זה', ניסו לפוצץ את הכנס וקראו קריאות גנאי לעברה של חברת הכנסת סתיו שפיר שנאמה במקום. מאבטחי השב"כ והמשטרה פינו אותם מהמקום.
סתיו שפיר מרצה

במהלך כנס של מפלגת העבודה בפאב ה 'זה' באשדוד, עלתה לנאום חברת הכנסת סתיו שפיר.

בעוד שפיר נואמת הגיעו למקום כשלושה בני אדם כאשר אחד מהם חמוש במגפון והחלו לכרוז בגנותה של חברת הכנסת שפיר על מנת לפוצץ את הכנס.

בין השאר צעקו המפגינים ' את רוצה לשבת בממשלה עם מחבלים' ו 'לכי לעזה'.

אחד מהפעילים רוני סאיג סיפר לנו: 'מפגיני עוצמה יהודית באו עם מגפונים, צעקו איימו קיללו וקראו לחכ למות, עוכרת ישראל, ללכת לעזה … מאבטחי השבכ חסמו את הכנסיה וניידות משטרה פינו את המפגינים מהמקום אחרי גילויי אלימות'.

אדיר אוליאל, פעיל עוצמה יהודית שהיה נוכח במקום העביר לאתר "אשדוד אונליין" את תגובתו ותגובת חבריו לאירוע: "אני וחבריי תושבי אשדוד פעילי "עוצמה יהודית" באנו כדי להביע את מחאתינו על ניסיונה השפל של ח"כ סתיו שפיר לפסול את ריצתה של מפלגתינו, כאשר מנגד היא ומפלגתה הצביעו נגד פסילתם של המפלגות הערביות תומכי הטרור. בניגוד מוחלט לדבריו של רוני סאיג – לא איחלנו מוות לח"כ סתיו, ולא נהגנו כלל ועיקר באלימות. הדבר היחידי שהיה הוא שכמעט ותקפו אותנו לולא התערבותם של אזרחים נוספים שמנעו זאת".

צפו במפגינים קוראים נגד שפיר: https://youtu.be/c6FbcHdKLmU

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך