גלי הצונאמי באשדוד: כך זה יישמע

מחר יתרגלו בתי הספר באשדוד וברחבי הארץ התמודדות עם רעידת אדמה בזמן הלימודים, ובפעם הראשונה בחלק מבתי הספר ידמו גם תרחיש של צונאמי. לשם כך, פיקוד העורף הטמיע במערכות הקול "אזעקת צונאמי" חדשה. האזינו
מחקר: ב-20 שנה הקרובות צפוי גל צונאמי הרסני להכות בחופי מישור החוף

משרד החינוך, בשיתוף פיקוד העורף והרשויות המקומיות, יקיים מחר (שני) בשעה 10:00 תרגיל במוסדות החינוך המדמה תרחיש של רעידת אדמה בזמן הלימודים, כשלראשונה יתורגל גם תרחיש של צונאמי.

כך תשמע התראת הצונאמי בישראל

התלמידים יתרגלו פינוי מסודר לשטחי הכינוס, משטרת ישראל תתרגל את ניהול האירוע והכוונת האוכלוסייה והתנועה, פיקוד העורף יתרגל את הפעלת צופרי הצונאמי החדשים, והרשויות המקומיות יובילו את הטיפול באוכלוסייה שפונתה לאזורי הכינוס הבטוחים.

במסגרת התרגיל, מחר בשעה 10:00 בבוקר תשמע כריזה והתרעת צונאמי וכן צפויה פריסה רחבה של כוחות חירום והצלה, וכן תורגש תנועה ערה של רכבי ביטחון ומשטרה בסמוך לחופים ומוסדות החינוך. כמו כן יתבצעו חסימות צירים לפרקי זמן קצובים ברחובות הסמוכים לחופים ולמוסדות החינוך.

פיקוד העורף ובתי הספר ערכו הכנות לתרגיל, שבהן הועברו לתלמידים הדרכות מתאימות על ידי מערך מדריכי האוכלוסייה לשעת חירום מטעם פיקוד העורף.

בנוסף, פיקוד העורף ומשרד החינוך יבנו תמונת מצב של מוכנות מוסדות החינוך למצב חירום, וימשיכו לעסוק בהעלאת המודעות על ידי תרגולים לכל אורך השנה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך