אסון ההתרסקות באתיופיה – משפחתו של אחד הנספים מתגוררת באשדוד

ביום ראשון התרסק מטוס בואינג שהיתה בדרכו מאתיופיה לניירובי שבקניה ועליו 157 איש, הבוקר התברר כי משפחתו של אחד הנספים הם תושבי אשדוד אשר קבלו אמש את הבשורה על הקשה על מות יקירם - גופות הישראלים שנספו עדיין לא אותרו
התרסקות מטוס באתיופיה

אבל גדול ירד על העיר אשדוד לאחר שהתברר כי משפחתו של אחד מ-2 ההרוגים הישראלים בהתרסקות מטוס בואינג 737 של חברת התעופה Ethiopian Airlines מתגוררת באשדוד ואמש הם התבשרו כי בנם נספה באסון הכבד.

אמש (יום א') מטוס בואינג שיצא מאדיס אבבה לניירובי שבקניה ועליו 157 אנשי צוות ונוסעים, התרסק ולמרבה הצער לא היו ניצולים באסון הכבד.

2 מבין הנוסעים היו ישראלים וכאמור משפחתו של אחד מהם מתגוררת באשדוד, גופותיהם עדיין לא הותרו ושמותיהם של הנספים טרם הותר לפרסום.

משלחת רשמית של מדינת ישראל באישורו האישי של ראש הממשלה המורכבת מצוותים של מתנדבי זק"א מישראל ומדרום אפריקה ביציאה לאסון התרסקות המטוס באתיופיה לאתר את שני הישראלים שנספו באסון ולהביאם לקבר ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך