שש נקודות רחוק מליגת העל

במשחק שבו היא לא נפלה מהיריבה, מ.ס אשדוד ירדה מנוצחת 2:0 על ידי מכבי פ"ת. אומנם השופט של נתן פנדל ברור לאשדוד וקבע פנדל גבולי לפ"ת, אבל אשדוד הייתה צריכה לחזור מהמשחק הזה על "6 נקודות", לפחות עם נקודה. עם פתיחת הפלייאוף אשדוד רחוקה 6 נקודות מהמקום בו נשארים בליגת העל.
ברדע
ברדע מנסה. (צילום: טל אקוקה)

זה היה המשחק הכי חשוב של מ.ס אשדוד העונה. ניצחןן על מכבי פ"ת היה פותח את הכל. מתחיל את הפלייאוף התחתון מהמצב הכי טוב שניתן. אבל זה נגמר בהפסד 2:0, במשחק שאשדוד לא נפלה מהיריבה עם "מעט" עזרה מהשופט שלא נתן פנדל ברור לאשדוד וקבע פנדל פחות ברור למכבי פ"ת. אבל אשדוד צריכה לבוא לעצמה בטענות, כי במשחק הזה על "6 נקודות" אסור היה לה להפסיד.הפער מליגת העל הוא 6 נקודות עכשיו.

כבר אחרי 11 דקות פ"ת עלתה ליתרון.  האריסון מנזלה פרץ באגף שמאל והעביר רוחב, הכדור הגיע לאלי אלבז שעשה מזה 0:1. אשדוד לא ויתרה. זה היה קרב על הליגה. כעבור 13 דקות היא קופחה בצורה קשה מאוד על ידי השופט אוראל גרינפלד,  כדור חופשי של דן ביטון פגע בידו של אלי אלבז, שעמד בחומה בתוך הרחבה וממש איגרף את הכדור. אוראל גרינפלד לא שרק לפנדל ברור. החלטה אומללה. ועוד מתווכחים אם צריך VAR בפלייאוף התחתון.

פ"ת כמעט עלתה ליתרון שני 6 דקות לסיום המחצית הראשונה.היא יצאה למתפרצת מהירה, גידי קאניוק מצא ברחבה את אופיר מזרחי אבל האחרון בעט ממצב נוח מעל לשער.

הקהל הגיע.

בדקה ה-52 אוראל גרינפלד שרק פנדל שלא ברור אם ראה משיכה חסרת אחריות של בן רייכרט על גידי קניוק, או נגיעת יד שלא הייתה של ניר ברדע. בכל מקרה ארמנדו קופר לקח את המתנה ועשה מזה 0:2 מהנקודה הלבנה. לא ברור למה שחקני אשדוד לא קפצו אפילו על השופט וואלי זה מלמד הכל.

זה כבר נראה גמור. אשדוד ניסתה. בדקה ה-66 נראה אולי שאשדוד חוזרת, אבל שגיב יחזקאל שנכנס כמחליף החמיץ הזדמנות מול השוער. בדקה ה-73 שוב יחזקאל הפעם הכדור שלו היה בקורה.בדקה ה-80 צחי גיגי שוער פ"ת לקח שער בטוח של דן ביטון מכדור חופשי. אבל זה לא היה היום של אשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, אספה (צרויה, 60), לינגאנה, ברדע, גיל כהן, אווסו (רייכרט, 46), יעקובוביץ'(יחזקאל, 46), גורדנה, דן ביטון, מושל, קוייטה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך