מרטין בוקסדורף- משיג משכנתאות עבור אנשים שעברו פשיטת רגל ( אחרי הפטר)

משכנתא אחרי קבלת הפטר לאנשים שעברו פשיטת רגל.
משכנתא לדירת השקעה - טיפים חשובים

איך הדברים עובדים? להשיג משכנתא אחרי שעוברים פשיטת רגל זה קשה מאוד ונחשב אפילו לאומנות. שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות לפושטי רגל לשעבר ב10 השנים האחרונות. אני מדי יום יוצא להילחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות, עבור האנשים שלי. אנשים שהבנקים לא רצו בכלל לתת להם משכנתא.

איך זה קורה בדרך כלל?

בדרך כלל הדברים הולכים בצורה כזו: אנשים אחרי פשיטת רגל מתחלקים לשתי קבוצות. קבוצה ראשונה של אנשים שמבינים שהם לעולם לא יקבלו משכנתא לבדם והם מחפשים מומחה בתחום השגת משכנתאות לפושטי רגל לשעבר ומחפשים המלצות וכו ואז מגיעים אלי. החלק השני של האנשים, הם כאלו שפונים לבנקים, מקבלים סירובים ואז מבינים שכדי לקחת משכנתא לאחר פשיטת רגל- חייבים מומחה אמיתי ואז מתחילים לחפש ומגיעים אלי.

מי אני?

אז כמו שציינתי, שמי מרטין ואני משקיע את 10 השנים האחרונות בלהשיג משכנתאות לאנשים שהבנקים לא רוצים לאשר להם משכנתא. זה נכון שיש הרבה מאוד יועצי משכנתאות בשוק, אבל אין אנשים בתחום הזה שטיפלו במאות מקרים של משכנתא אחרי פשיטת רגל ובזה הם מתמקדים בלעדית. אני לא עוסק בשום דבר אחר, אלא אך ורק בהשגת

תראו, כדי שאני ללכת בשמכם לבנקים ולטעון בשמכם את כל הטיעונים שנועדו לאשר לכם משכנתא, אני צריך להכיר היטב את כל מה שקרה שהוביל לפשיטת רגל, את כל הבעיות שהיו ואת כל היתרונות שאנחנו יכולים להציג כדי להפוך את הסירוב של הבנק לאישור.

למשל: התנהלות תקינה לחלוטין מאז קבלת ההפטר. כלומר, מהרגע שקיבלתם הפטר, לא הייתה אף בעיה אחת, שום הוצאה לפועל, שום עיקולים, שום חזרות של תשלומים, שום כלום. זה קריטי. כלומר, הייתה פשיטת רגל, בסדר זה קורה. אבל חשוב מאוד להראות שמאז הכול מתנהל בצורה תקינה לחלוטין. זה הבסיס המינימאלי שאני צריך שיהיה לי כדי להגן עליכם מול הבנקים ולאשר לכם משכנתא.

עוד דברים חיוביים, למשל הכנסה שהיא גבוהה מהממוצע בשוק, בתור שכירים. הבנקים מאוד אוהבים שכירים שעובדים הרבה זמן באותו מקום. זה גורם לבנקים להרגיש הרבה יותר בטוח באנשים. הרבה זמן באותו מקום עבודה זה כמובן יתרון גדול, חשבון בנק ללא הלוואה זה יתרון גדול, חסכונות ופקדונות בבנק זה יתרון גדול. השורה התחתונה היא שאנחנו רוצים להראות לבנקים כמה שיותר דברים טובים שיהוו משקל נגד לפשיטת הרגל שעברו האנשים.

כמה זמן לאחר ההפטר?

אז קודם בואו נגיד את הדבר הכי חשוב, עד שלא מקבלים הפטר, לא ניתן בכלל לחשוב על משכנתא. זה הבסיס. עכשיו עוברים לשאלה החשובה. כמה זמן אחרי ההפטר, ניתן לקחת משכנתא?

אז התשובה היא קצת מורכבת. אבל בגדול הרעיון הוא להבין עד כמה אתם לקוחות טובים בבנקים וכמה פחות נזק נגרם בפשיטת הרגל. כלומר, אם אתם לקוחות טובים שמרוויחים הרבה כסף ויציבים במקום העבודה, במקביל לא נשרפתם בהרבה כסף מול הרבה בנקים בפשיטת רגל, כך תצטרכו לחכות פחות זמן לאחר ההפטר. אם אתם לקוחות עצמאיים שלא מרוויחים הרבה, ונשרפתם עם הרבה בנקים, כך תצטרכו לחכות יותר לאחר ההפטר.

מרטין- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך