"אוטובוס השבת" יצא לנסיעה ראשונה בשבת

פעילי מפלגת העבודה ארגנו מיניבוס שנסע בשבת בעיר והיה מעין אות פתיחה ל"שבוס", שעשוי לפעול בעיר בשבתות. בנסיעה לא אספו אנשים וניסתה רק לדמות נסיעה בקו אפשרי בשבת באשדוד. רוני סאיג אחד הפעילים הבולטים: "הנסיעה הוכיחה את הצורך והתמיכה הגדולה של הציבור בתחבורה ציבורית בשבת". המארגנים לא נכנסו לאזורים הדתיים בעיר.
תושבים ליד המיניבוס
יצא לדרך.

בשישי בערב נפל אולי דבר באשדוד, נסיעה ציבורית ראשונה בשבת. פעילי מפלגת העבודה ארגנו מיניבוס שנסע בשבת בעיר והיה מעין אות פתיחה ל"שבוס", שעשוי לפעול בעיר בשבתות. יש לציין שמדובר ביוזמה אזרחית שקיבלה רוח גבית ממפלגת העבודה, ולא ביוזמה של העירייה. בנסיעה לא אספו אנשים והיא ניסתה רק לדמות נסיעה בקו אפשרי בשבת באשדוד.

נוסעי המניבוס. ישתמשו ברב קו גם בשבת?

רוני סאיג, פעיל מפלגת העבודה מספר על מה שהיה: "המיניבוס היה מלא עד אפס מקום ורכב אחר נסע אחרינו. הנסיעה החלה בחוף הקשתות ביקרנו בפאבים והמסעדות במקום, כל המטיילים והבליניפ במקום אמרו שהם בעד תחבורה בשבת וחלק מחאו לנו כפיים. מלצרים ומלצריות, מנהלים ובעלי מסעדות יצאו לתמוך בנו ולהצטלם ולהביע תמיכה".

קיבלו תמיכה בקרב תושבים בעיר.

משם המשיכו בנסיעה לרחוב הטיילת מרטין בובר, ופגשנו אנשים ששאלו אם האוטובוס יסע גם לגן יבנה ולישובי הסביבה, אמונים, שדה עוזיהו. סאיג: "ההתלהבות הייתה גדולה מאוד.בנקודה השלישית התקבלנו בפאב הפיגל, ונאפופו והמסעדות הסמוכות, באהבה על ידי המבלים הצעירים במקום.  ובהתאם לתוכנית נסענו לאזור הסיטי, גמברינוס, קאסטל, סופר פפה, one, ואפילו בגלידריה התקבלנו בשמחה.

תומכים.

מבחינת סאיג והפעילים: "הנסיעה הוכיחה את הצורך והתמיכה הגדולה של הציבור בקו אותו מובילה מפלגת העבודה בנחיצותה של תחבורה ציבורית בשבת". חשוב לציין כי מארגני המינבוס לא נכנסו בכוונה לאזורים הדתיים בעיר.

מסלול "אוטובוס השבת"

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך