שלוש בראש. הפסד שלישי ברציפות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

זה כבר משבר. הפסד שלישי לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפעם 32:30 בבית לרמה"ש. אשדוד עלולה לאבד את המקום השני בו החזיקה כמעט כל העונה הרגילה, דווקא 2 מחזורים לפני רבע גמר הפלייאוף.
הפסד שלישי
מה קורה להם?

אשדוד רושמת הפסד שלישי ברציפות. הפעם 32:30 לרמה"ש. רמה"ש שבה לעצמה אחרי ההפסד השבוע למכבי ראשל"צ, ומשיגה ניצחון שמיני ב-9 מחזורי הסיבוב השני. אשדוד עלולה לאבד את המקום השני בו החזיקה כמעט כל העונה הרגילה, דווקא 2 מחזורים לפני רבע גמר הפלייאוף.

 משחק הצמרת נפתח נהדר על ידי האורחת, שהוליכה 4:9 (דקה 12'), ובעיקר הפיקה לקחים מהמשחק האחרון שבו ספגה 45 שערים מול מכבי ראשל"צ. אשדוד לא הזכירה את היכולת הנהדרת שלה מהסיבוב הראשון, בו הציגה את ההגנה הטובה בליגה (וזאת למרות שתום שם טוב מנע שערים בטוחים במתפרצות). אלעד קפון וחן פומרנץ חתמו ב-12:19 את המחצית הראשונה.

 במחצית השנייה, אלון אוברמן סחב את רמה"ש ליתרון של 8 שערים (16:24, 43'), אבל המצטיין של האורחת היה ללא ספק השוער אדם סאביץ'. שי הרשקוביץ, יותם טל ודור קלדרון הורידו את הפיגור ל- (26:21, 50'). פאבלוביץ' המצוין כבש צמד והחזיר את טווח הביטחון לרמה"ש. חן פומרנץ, איתי טורקניץ ועמית מוטולה סגרו עניין עם 24:31 (56'). רק ששם, רמה"ש הפסיקה לשחק. יותם טל, שרון שלם ודור קלדרון צימקו ל-31:28. טל הרשקוביץ וגאבור לנגהאנס חתמו את המשחק – 32:30, ורמה"ש מאבדת סיכוי לסיים לפני אשדוד בגלל הפרש השערים הישיר מולה (אשדוד ניצחה ב-3 שערים במשחק הראשון ברמה"ש).

כבשו לאשדוד: יותם טל וטל הרשקוביץ 6 כ"א, גאבור לנגהאנס ודור קלדרון 4 כ"א, אדיר כהן 3, יוסי ביטרמן, שרון שלם ושי הרשקוביץ 2 כ"א, עומרי קושמרו 1. תום שם טוב סיפק 13 עצירות מ-45 זריקות – 29%. כבשו לרמה"ש: מילאן פאבלוביץ' 7 (מ-8), עמית גל 5, אלון אוברמן, טל גרא, חן פומרנץ 4 כ"א, ליובימיר יוסיץ' 3, עמית מוטולה ואלעד קפון 2 כ"א, איתי טורקניץ 1. אדם סאביץ' 13 עצירות מ-42 זריקות – 31%. ניב פישלוביץ 0 מ-1.

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "במחצית ראשונה ספגנו 19 גולים, איבדנו כדורים והיה חוסר ביטחון בהתקפה, בהמשך של החודשיים האחרונים. במחצית השנייה החזרנו את האנרגיות, אבל זה לא הספיק כדי להפוך את התוצאה. אנחנו עדיין לא שם. אם הייתי יודע מה הסיבה, הייתי מחפש את הכפתור ולוחץ עליו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך