אוטובוס השבת של מפלגת העבודה מגיע לאשדוד

למרות ההוראה של השופט מלצר לא לאפשר תחבורה ציבורית בשבת למפלגות, בטענה כי מדובר בתעמולה אסורה, במפלגת העבודה יגיעו הערב לעיר למפגן ויצירת שיח בעניין
אוטובוס בשבת

אוטובוס השבת של מפלגת העבודה יסע היום (08/03) שישי בערב בין 21:00-23:00 בעיר אשדוד, במטרה לקדם שיח על נחיצותה של תחבורה ציבורית בשבת בעיר ובערים אחרות במדינה.

האוטובוס יעבור במסלול מעגלי במוקדי הבילוי והפנאי השונים ברחבי העיר, (כפי שמסומן במפה המצורפת לכתבה), לאוטובוס לא יוכלו לעלות תושבים זאת בעקבות פסיקתו של יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר, אשר איפשרה את נסיעתו של אוטובוס השבת של המפלגה, רק במטרה לעורר את השיח.

מהמפלגה נמסר "מפלגת העבודה שמה לעצמה כמטרה והיא תפעל ותקדם ככול יכולתה תחבורה ציבורית בשבת ותשאף לשינוי בסטטוס קוו הקיים בנושא במדינת ישראל. תחבורה ציבורית בשבת הינה צורך חברתי, ממעלה ראשונה. יודגש כי אין כל תיאום או קשר בין שבוס לבין מפלגת העבודה בנושא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך