אסף בן גוזי מהפועל אשדוד זומן לנבחרת ארה"ב

בן גוזי, מחזיק באזרחות אמריקאית, זומן לנבחרת הצעירה של ארה"ב, שהעפילה לאליפות העולם שתיערך בקיץ בספרד. הפועל אשדוד תארח את א.ס רמת השרון (16:00, שידור ישיר בערוץ הספורט).
אסף בן גוזי
אסף בן גוזי (צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)

אסף בן גוזי בן 20 מהפועל אשדוד, אשר מחזיק באזרחות אמריקאית, זומן לנבחרת הצעירה של ארה"ב בכדוריד, שהעפילה לאליפות העולם שתיערך בקיץ בספרד. הוא יצטרף לנבחרת כבר בחודש הבא במסגרת טורניר הכנה שייערך בקוסובו.

בשישי ייערך מחזור כשהפועל אשדוד תארח למשחק צמרת את רמ"ש (16.00, שידור ישיר בערוץ הספורט). אשדוד שבה למשחק ביתי אחרי שני הפסדי חוץ רצופים, והיא תרצה להבטיח כמעט סופית את המקום השני. מדובר עבורה במשחק חשוב בהיבט הזה, שכן במחזור הסיום היא מארחת את הפועל ראשל"צ. רמה"ש, שהייתה בפורמה והאמינה שתנחיל למכבי ראשל"צ הפסד בכורה, נעצרה מול הצהובים אחרי 7 ניצחונות רצופים. ניצחון באשדוד יפתח את המאבק על המקומות 2-3, וכאמור הרצון שלא לפגוש את מכבי ראשל"צ בשלב חצי גמר הפליאוף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך