בעקבות הפרסום: נמצאו תורמים לתחפושות לילדים חולי הסרטן שנגנבנו

אתמול פורסם באשדוד אונליין כי הגמ"ח של איציק איטח נפרץ ומשם נגנבו תחפושות ומשלוחי מנות שהיו מיועדים לילדים חולי סרטן בפורים. היו מי שראו את הפרסום ותרמו כמויות גדולות שעתה יספיקו למספר בתי חולים.
בעקבות הפרסום: נמצאו תורמים לתחפושות לילדים חולי הסרטן שנגנבנו
בוזגלו, איטח והמתנות

מה שהחל כבשורה רעה הפך בסופו של דבר לסוף טוב.

אתמול פורסם באשדוד אונליין כי הגמ"ח של איציק איטח נפרץ. הגנבים פרצו דרך החלון לגמ"ח וגנבו כמעט כל מה שהיה ובעיקר תחפושות ומשלוחי מנות שאיטח שמר לחלוקה באחד מבתי החולים, במחלקת ילדים חולי סרטן. איטח ביקש בפרסום לקרוא לגנב או הגנבים להחזיר את הדברים כי הם מיועדים לילדים החולים. הוא קיווה שהגנבים יקראו ויתחרטו.

מארזי הממתקים שנגנבו. עכשיו יש מספיק לכמה בתי חולים.

הם לא התחרטו,אבל היה מי שקרא את הכתבה. הראשון שבהם היה גבריאל בוזגלו, פילנטרופ שהחליט מיד לעזור. הוא  הודיע לאיטח להגיע אליו היום, חמישי עם רכב ריק ומילא לו את הרכב בתחפושות ומשלוחי מנות. בנוסף קיבל איטח שיחת טלפון מבעלי תחנת הדלק אורות באזור התעשיה שגם הוא עזר לו ותרם מתנות ומשלוחי מנות.

איציק איטח הנרגש אמר: "עכשיו יש לי מספיק לחלק לא רק לבית חולים אחד, אלא לכמה בתי חולים. כמה שאני מאושר שהילדים יהיו מאושרים בזכות זאת".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך