התפילין שמחכות לילד בר מצווה

לפני כחודש איציק איטח ביקש מתושבי אשדוד לסייע בתרומה לרכישת תפילין לילד בר מצווה, שמשפחתו סובלת ממצוקה כלכלית קשה. היה מי שתרם, אבל אז הגיע גיסו וסיפר לו כי הוא תורם עוד תפילין לעילוי נשמת אביו של איטח (דוד ז"ל) שנפטר לפני כחצי שנה. עכשיו יש לאיטח זוג תפילין מהודרות בשווי כ-3000 שקלים, והוא מחפש ילד בר מצווה שזקוק להן
מניחים תפילין

תפילין מהודרות מחכות לילד בר מצווה. הילד עוד לא יודע את זה, אבל מישהו יזכה בזה. מבולבלים? מיד לא תהיו. הכל החל לפני כחודש ימים. לאיציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר, הגיעה הודעה כי יש ילד בר מצווה שאין ידו משגת לקנות תפילין לבר המצווה שלו. הילד מאוד רוצה, אבל הוריו לא יכלו לרכוש לו תפילין מאחר ומדובר בסכומים מאוד גבוהים, וגם את בר המצווה הם בקושי יכלו לערוך לו ונזקקו לעזרה.

אבל  הילד מאוד רצה לערוך בר מצווה ככל ילד אחר, וכמו כל ילד רצה להניח תפילין בפעם הראשונה. רבים התנדבו לעזור בהכנת ומימון האירוע, ואיטח לקח על עצמו לארגן לו ערכה של תפילין, טלית וכל מה שצריך. הוא העלה פוסט בעניין, קיבל הרבה מאוד תגובות והשיג לו תפילין.

התפילין המהודר בשווי 3000 שקל

איטח העביר לילד המאושר את התפילין, ובכך חשב שהסתיים העניין. אבל אז קיבל שיחת טלפון מאוד מעניינת מגיסו אבי אבוקרט, שגם הוא קרא את הפוסט של איטח וסיפר לו כי הוא רוצה לתרום את התפילין  לילד. הגיס הודיע כי הוא עושה זאת לעילוי נשמת אביו של איציק, דוד איטח ז"ל, שנפטר לפני פחות מחצי שנה.

איטח סיפר לגיסו כי יש לו כבר תפילין לתת לילד, אבל גיסו התעקש: "אני אתרום לעילוי נשמת אביך. תמצא למי לתת. בטוח שיש ילד שזקוק לזה".

איטח קיבל על עצמו את המשימה. הוא קיבל את התפילין מגיסו ומאז הוא מחפש ילד לתת לו את התפילין. אבל איטח רוצה לתת את התפילין רק לילד שזקוק לזה, למי שאין בידו להשיג זאת. יתרה מכך, הוא רוצה לתת את התפילין המהודרות שעולות כ-3000 שקלים, לילד שכבר ברור שהוא עושה בר מצווה עתה.

איציק למי תיתן את התפילין?

"לילד שצריך את זה, לצערי יש מספיק כאלה. חשוב שיהיה לילד בר מצווה תפילין. מדובר באמת בתפילין ברמה הגבוהה ביותר, מהודרות. גיסי תרם מכל הלב לעילוי נשמת אבא שלי, לכן הן עוד יותר מיוחדות עבורי".

ואיך תדע למי לתת. איך תחליט?

"מי שיבקש אני אתן, זה עבורם. אבל זה ילך למי שיש לו הזמנה לאירוע בקרוב, זה תנאי ראשוני. אני רוצה לראות שבאמת יש אירוע בקרוב. שלא יהיה מישהו שרוצה לשמור לאירוע בעוד שנה. תאמין לי מי שזה צריך להיות שלו, השם שלו כבר כתוב על זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך