קהל רב באזכרה ועצרת 11 חודש לאשה הצדקנית רחל גוזל במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב"

במלאת 11 חודש לאישה הצדקנית והחסודה מרת רחל גוזל ע"ה, התקיימה אזכרה ועצרת מספד במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב", במעמד רבנים חשובים ובראשם מרן הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר, רבה של ירושלים
קהל רב באזכרה ועצרת 11 חודש לאשה הצדקנית רחל גוזל במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב"
מרן רבי שלמה עמאר במשאו המרכזי

בשבוע האחרון ציינו 11 חודש למותה של הצדקנית רחל גוזל ע"ה. במעמד השתתפו הרבנים החשובים: בנה, רב המרכז לצעירים הרב אילן גוזל, הרב ציון כהן רבה של אור יהודה, הדרשן הידוע הרב יהודה סבח, הרב מרדכי מנשה לאופר רב שכונה רובע יא' ומנהל בית חב"ד, וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ידיד המשפחה.

הרבנים בדבריהם ציינו את מעלותיה ושבחיה, אהבת חכמים שהיתה לה ובכך השפיעה אמונה לא רק לעצמה אלא גם על אחרים, על כל סביבתה. היה לו כח גדול ועצום שהשורש והמקור לכך מהצניעות והפשטות שבה, תמיד אהבה לשמוע על הפעילות המבורכת הנעשית במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב", שהוקם לזכרו של בנה רב שגיא ז"ל כשהיא עצמה בעצם היתה שותפה נאמנה וחלק בלתי נפרד מהמקום.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מקבל את ברכת הראשון לציון רבי שלמה עמאר

עוד הזכירו כי תמיד היתה מתפללת בספר תהילים בשעות הפנאי שלה להצלחת וישועת עם ישראל, ספר התהילים שלה היה ספוג בדמעות.

את המשא המרכזי נשא הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר רבה של ירושלים. בראשית דבריו שיבח את העשייה ב"ילדי שגיא ויעקב" בראשותו של מזכה הרבים ראש הישיבה הרב אילן, שכל הכח מגיע מהאמא המנוחה והאבא שיבדל לחיים. "האמא השפיעה להם אמונה ובטחון בה' ומכח זה הגיעו למדרגות גבוהות שזוכים לזכות את הרבים עד היום הזה", אמר הרב עמר. עוד אמר, כי כל יום יעשה אדם חשבון נפש איזה מעשים טובים עשה ומה חס ושלום נהג שלא כהוגן, כדי שלא נבוא ולא ניכלם לעולם הבא. "נמצאים אנו ב-11 חודש למנוחה האישה הכשרה המיוחדת רחל בת ימנה, אשריה ואשרי חלקה, לא נהיה אותו הדבר כמו שבאנו לכאן לפני זמן, אלא כל אחד יקבל על עצמו להתרומם ולעשות מצוות ומעשים טובים. נשתמש עם החוכמה שיש לכל אחד ואחד מאיתנו להשליט את החוכמה על הלב שנהיה עבדי ה' נאמנים, ויהי רצון שדברי התורה שאמרנו יהיו לעילוי נשמתה לזכות בעלה על כל ילדיה ועל כל עם ישראל ונתבשר כולנו בבשורות טובות ושמחה וששון ויקר".

הקהל הרב באזכרה

את העצרת חתם בדברים נרגשים לכבוד המנוחה ע"ה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שקודם לכן קיבל את ברכתו של מרן הראשון לציון רבי שלמה עמאר, בכניסה למרכז לצעירים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך