המסעדה על שמו של החייל בן וענונו ז"ל נפרצה

יצחק בן שטרית הבעלים של קפה בר "אצל בן" שנמצא בבניין הפורום, הגיע הבוקר למקום וגילה להפתעתו כי המחשב, שמכיל חומר רגיש שקשור לנכדו ז"ל ולעסק - נעלם. הוגשה על ידו תלונה במשטרה
המסעדה על שמו של החייל בן וענונו ז"ל נפרצה

מסעדה שנפתחה לפני מס' שנים לזכרו של החייל האשדודי בן וענונו ז"ל נפרצה אמש וממנה נגנב מחשב שיקר לבעליו, הבעלים של המסעדה הוא יצחק בן שטרית, סבו של בן ז"ל, שפתח אותה מיד לאחר מותו של נכדו במלחמת צוק איתן.

הסבא יצחק כתב הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו "לא נעים להתחיל את הבוקר כשאני מגיע לעסק שלי קפה בר "אצל בן" ומגלה פריצה במקום ולהפתעתי ראיתי שגנבו לי את המחשב שלי מי שעשה זאת ייתן את הדין על כך. המקום נקרא על שם הנכד שלי בן וענונו ז"ל חלל "צוק איתן" במחשב קיים מידע מאוד רגיש וסיפור חייו של בן" כתב.

הסבא הכואב פנה לפורץ וכתב " אתה הפורץ והגנב ! דע לך שאני יגיע אליך בכל מחיר ותשלם על כך! הנך מתבקש להחזיר מייד את המחשב בכל דרך שהיא. ולא יאונה לך רע. אם לא המכה תבוא עליך בזכות הנכד שלי. "פרצת למקום הלא נכון במקרה" אם בריאותך חשובה לך תחזיר את המחשב לאלתר!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך