שגיב יחזקאל עשוי לחזור מול מכבי פ"ת

חלוץ הרכש של מ.ס אשדוד שהצטרף בחלון העברות בינואר, שיחק רק משחק אחד ונפצע. הוא חזר לאימונים וייתכן כי ביום ראשון במשחק החשוב מול מכבי פ"ת (19.00, "המושבה"), הוא יהיה בסגל, אולי אפילו יפתח בהרכב.
שגיב יחזקאל
יחזקאל.

ביום ראשון תשחק מ.ס אשדוד מול מכבי פ"ת (19.00, "המושבה"). משחק על "שש נקודות". על פי אנשי אשדוד מדובר: "לא רק במשחק גמר גביע, אלא המשחק חשוב כמו משחק בליגת האלופות מבחינתנו".

מי שעשוי לחזור לסגל הקבוצה ואולי אפילו לפתוח, הוא שגיב יחזקאל, חלוץ הרכש של אשדוד. יחזקאל שיחק משחק אחד מאז הגיע בחלון העברות בינואר ומאז נפצע. כמו שזה נראה הוא עשוי לפתוח לצידו של גל צרויה. משה אוחיון ואבי אבוטבול, טרם החליטו, אבל כמו שזה נראה יש נטייה לתת לו את חולצת ההרכב, כמובן תלוי במצבו הרפואי.

בקבוצה קראו לאוהדים להגיע למשחק החשוב ב"מושבה". כמו שזה נראה יהיו הסעות לאוהדי הקבוצה שירצו להצטרף אליה למשחק. המטרה להגיע לפחות עם 200 אוהדים אולי אף יותר. האוטובוס ייצא ביום ראשון להרשמה : 050-6505921

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך