פרצו לגמ"ח וגנבו תחפושות ומתנות לילדים חולי סרטן

מישהו פרץ הלילה לגמ"ח הישן של איציק איטח וגנב משם את כל התחפשותו, הממתקים וההפתעות שהיו מיועדים לחלוקה לילדי חולי סרטן בפורים בבתי החולים. איטח: "אולי מי שגנב יגלה למי זה נועד ויחזיר". איטח מקווה שיהיה מי שיקרא את הסיפור, יתרום ויהיה ניתן לקנות להם שוב.
פרצו לגמ"ח וגנבו תחפושות ומתנות לילדים חולי סרטן
מארזי הממתקים שנגנבו. עכשיו יש מספיק לכמה בתי חולים.

בלי בושה. מישהו פרץ לגמ"ח הישן של איציק איטח ברחוב מיכלשוולי וגנב את כל מה שהיה מיועד לילדים חולי סרטן, לחג הפורים.

איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר,  הצליח לגייס כמאה תחפושות חלקם מ"בית הנייר", מארזי ממתקים, משלוחי מנות ועוד הפתעות. הוא התכוון להסתובב עם צוות מתנדבים ולחלק את הכל לילדים חולי סרטן, בחג. אבל כשהגיע היום, רביעי לגמ"ח גילה כי מישהו פרץ דרך החלון ופשוט גנב הכל. לא השאיר כלום. אגב מי שגנב צריך לקחת בחשבון שחלק מהתחפושות יתגלו כי יש עליהם זיהוי מסוים.

משפחתו של איטח מכינה את משלוחי המנות לילדים.

איטח שכאב את מה שראה פנה לגנב או לגנבים: "אולי עכשיו שידעו שזה מיועד לילדים החולים, הם יחזירו את הדברים. החלון פתוח בגמ"ח, אותו חלון שהם פרצו ונכנסו והם יכולים פשוט להחזיר הכל דרך החלון. זה כאב לב שלא יהיה מה לתת לילידם ולשמח אותם". איטח הוסיף: "אולי יהיה גם מי שיראה את הסיפור, יתרום ונוכל לקנות שוב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך