'בארץ לובנגולו מלך זולו'

סדנת מסכות
צילום: שחר בכור

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, מזמין משפחות לסדנת מסכות מיוחדת בעקבות ספרו של נחום גוטמן "בארץ לובנגולו מלך זולו". את הסדנה ידריך שחר בכור, מעצב גרפי ומאייר, מלמד איור למבוגרים ולילדים ומייסדה של 'חבורת הטושים'.

בסדנת המסכות המשתתפים ילמדו על מסכות אפריקאיות מסורתיות, בהשראתן יתכננו את המסכה שלהם ויצרו אותה ממגוון חומרים ממוחזרים.

סדנת מסכות
צילום: שחר בכור

המשתתפים מוזמנים להגיע עם קופסאות קרטון, גלילי נייר ושאר אריזות ריקות משלהם.

חבורת הטושים הינה פרויקט של שחר בכור שהתחיל בשנת 2012 בעקבות אהבתו לטושים צבעונים של פעם, הפרויקט התחיל באינטרנט ולאט לאט עבר הפרויקט מקירות הפייסבוק לעולם האמיתי, לחבורה הצטרפו עוד מאיירים בוגרי בצלאל,שנקר ויצו חיפה.

חבורת הטושים השתתפה באיור live במוזיאון התפוצות, הנחתה סדנאות לילדים ומבוגרים בשבוע האיור תל אביב, השתתפה בתערוכות בשבוע האיור תל אביב, תערוכה בפסטיבל אווטליין בירושלים שבוע הטושים בתדר, שיתופי פעולה עם בעלי המלאכה, ועוד.

הפעילות מתאימה לגילאי  12 – 6

צילום: שחר בכור

ההרשמה לסדנה מקנה גם להורה המלווה כניסה חופשית למוזיאון. ההורים מוזמנים להיכנס לחלל הסדנה ולשבת באזור ההורים או להשאיר את הילדים ליצור בסדנה בזמן הפעילות.

הרשמה לסדנאות בתשלום מראש:  דרך אתר GoShow או בהרשמה טלפונית דרך המוזיאון ביום הפעילות (מותנה במקום פנוי).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך