בעקבות הפרסום: משפחה בת 4 נפשות לא תישאר ללא חשמל

אתמול, שני, פורסם באשדוד אונליין סיפורה של אם ו-3 ילדיה הקטנים. המשפחה עמדה להישאר בקרוב מאוד ללא חשמל. אנשים רבים שקראו את הסיפור של המשפחה החליטו להירתם ושילמו בתוך כ-24 שעות מאז הפרסום את חובה והביאו להסרת איום הניתוק.
משפחה של אם ו-3 ילדים קטנים עומדת להישאר ללא חשמל בבית
החוב ששולם.

העזרה שלכם הביאה לפיתרון למשפחה בת 4 נפשות, שחובה לחברת החשמל כמעט והביא לניתוקה מהרשת החשמל.

אתמול, שני, פורסם באשדוד אונליין סיפורה של אם ו-3 ילדיה הקטנים. המשפחה עמדה להישאר בקרוב מאוד ללא חשמל, מכאן ללא חימום, מקלחות חמות וחיים נורמאליים. הכל בגלל חוב לחברת חשמל. המדובר באם ו-3 ילדים קטינים בני 8, 10 ו-15. האם הייתה זקוקה לעזרה, אבל התביישה לבקש.

אנשים רבים שקראו את הסיפור של המשפחה החליטו להירתם ושילמו בתוך כ-24 שעות מאז הפרסום את חובה והביאו להסרת איום הניתוק. האם נותרה המומה והודתה לאיש הקשר איציק איטח, שהביא את סיפורה לידיעת הציבור בפוסט ומכאן לפרסום ולמניעת הניתוק. האם אמרה לאיטח: "איזה אנשים יקרים. אני מודה להם בשמי ובשם הילדים. שיקבלו תמיד חזרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך