סיעת "הלביאות" מתפצלת, מספר 2 הקימה את "המקומיות"

ד"ר אפרת אוחיון, מספר 2 ברשימת "הלביאות", התפצלה הערב (שני) באופן רשמי מסיעת "הלביאות", והקימה יחד עם חברות נוספות מהסיעה המקורית, את סיעת "המקומיות"
סיעת "הלביאות" מתפצלת, מספר 2 הקימה את "המקומיות"

שינוי מעניין במועצת עיריית אשדוד: "סיעת "הלביאות", שהוקמה ערב הבחירות למועצת העיר והייתה אחת מההפתעות הנעימות לאחר שזכתה לקבל 2 מנדטים, התפצלה הערב (שני) באופן רשמי.
כזכור, רוב חברות הסיעה הביעו מורת רוח מהתנהלותה של סגנית ראש העיר שרון מרק, שעומדת בראש הסיעה. ד"ר אפרת אוחיון, מספר 2 ברשימה, הובילה את ההתנגדות שהגיעה לשיאה בפיצול הסיעה והקמת סיעה חדשה, "המקומיות".

לעומת זאת, שרון מרק טענה כי ההתנהלות של חלק מחברותיה לסיעה לא הייתה עניינית בלשון המעטה, והן אלה שהובילו לקרע הפוליטי המיותר.

ד"ר אוחיון שיגרה מכתב ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בו ציינה בין השאר: "הנני מתכבדת להודיעך בזאת על פיצול סיעת הלביאות, בה חברות שרון מרק וכותבת שורות אלה. שמה של סיעתי החדשה הינה 'מקומיות'. אבקש לידע את מועצת העיר על פיצול הסיעה. כמו כן אבקש להסדיר עימי ועם יתר המייסדות המצטרפות אלי, את המינויים בתיקים ובוועדות באופן עצמאי ובנפרד מסיעת הלביאות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך