מהנדסת העתיד מאשדוד

תלמידת בית החינוך אמי"ת י' אשדוד, הילה בן מיכאל, התקבלה לתכנית 'מהנדסות העתיד' , לקידום תלמידות ללימודי מדעים והנדסה.
מהנדסת העתיד מאשדוד
הילה בן מיכאל | צילום: מוטי ארבל

פרויקט "מהנדסות העתיד", המשותף לתעשיה האווירית, ידיעות אחרונות ו-  ynet, נועד לעודד נשים ונערות לבחור בלימודי מקצועות מדעיים וטכנולוגיים, ובמקצועות ההנדסה בפרט, זאת מתוך הבנה כי תעסוקת נשים בתחומים אלו תתרום לקידום חדשנות ותחרותיות במשק הישראלי, ובכך תסייע לשימור מעמדה של ישראל כמעצמת טכנולוגיה והייטק.

הילה, תלמידת כתה י"א במגמת מחשבים באמי"ת י' אשדוד , הוזמנה להצטרף לנבחרת של 100 תלמידות מצטיינות מכל הארץ אשר נבחרו מבין מאות מתמודדות למחזור הרביעי של הפרויקט המיוחד.

במהלך התכנית תפגשנה התלמידות עם נשים מובילות בתעשיית ההיי-טק והמדע, ותעבודנה על פרויקטים הנדסיים קבוצתיים, בליווי מהנדסות בכירות מהתעשייה האווירית העוסקות בתחומי טכנולוגיה ומדע שונים כגון תעופה, סייבר, חלל ועוד.

הילה שותפה בקבוצת פיתוח העוסקת בנושא אבטחת נשק. בליווי מהנדסות בכירות יפתחו התלמידות מוצר שמטרתו להבטיח כי רק המורשה להשתמש בנשק יוכל לעשות זאת.

הילה בן מיכאל: "אני מודה לבית החינוך שנתן לי כלים להתקדם ולהגשים חלומות במסגרת מגמת מחשבים. בחרתי להצטרף לתכנית "מהנדסות העתיד" כי אני אוהבת אתגרים ומקווה להתקדם בתחום כשאגדל. במקביל להתפתחות מקצועית ההשתתפות בתכנית מפתחת כישורים חברתיים , עבודה בצוות וחשיבה מחוץ לקופסא".

מוטי ארבל מנהל אמי"ת י' מברך את הילה על כניסתה לתכנית: "אנו גאים בהילה על הישגיה ושאיפותיה בכל תחומי הלמידה ועל הדוגמא שהיא מהווה בבית החינוך, ובטוחים כי נכונה לה הצלחה בתכנית ובהמשך לימודיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך