שבוע האישה הבינלאומי בקניון סימול באשדוד

שבוע של פינוקים בקניון סימול לכבוד יום האישה הבינלאומי (8.3) וגם מתנה לכל אישה
שבוע האישה הבינלאומי בקניון סימול באשדוד
צילום: יח"צ

שבוע האישה הבינלאומי בקניון סימול. יום האישה הבינלאומי יצוין השבוע ב 8.3 ברחבי העולם ובארץ. בקניון סימול מכינים הפתעה לנשות אשדוד, שבוע שלם ל חגיגות יום האישה הבינלאומי.
כבר ב 5.3 יום שלישי יתקיים בוקר קולנוע ומופע סטנד אפ. קניון סימול ועמותת מטב מזמינים אתכם ליהנות מסרט איכותי ומופע סטנד אפ. 10:00 בבוקר סטנד אפ מלחמת הקולות על המהפך ואיך התגברה על כל ההתנגדויות בדרך להגשמת חלומה רחלה וייס. מיד לאחר מכן סרט הקולנוע גדולה מהחיים.
ב 7.3 לכבוד הפתיחה החגיגית של המשביר לצרכן בקניון, חברת "איטלי גולד" מזמינה את הנשים לפגישת התאמת תכשיט עם יועצת התכשיטים של החברה. האירוע יתקיים ביום חמישי , ה 7/3/2019 בין השעות 11:00- 18:00.
ב- 7-8.3 בימים חמישי ושישי יחכו לנשות אשדוד יומיים של פינוקים. עם הדגמת מחליקי שיער, התאמת איפור. יחולקו מגנטים למזכרת במתנה וכן מתנה לכל אישה מתנת רשת אפריל. האירוע יתקיים בקומה השנייה ליד החנות של רשת אפריל. בנוסף ביום חמישי יתקיים יריד מיסטיקה בין השעות 10:30-18:00 יום קסום של רוח ומיסטיקה ייעוצים בעלות סמלית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך