החשוד בדקירת שכניו נשלח לבדיקה פסיכאטרית

בית משפט המחוזי בבאר-שבע,האריך את מעצרו של אלכסיי אפטוב, שחשוד בדקירת שכניו לפני כשבועיים בחרוב הרב קוק 23. הוא נשלח לבדיקה פסיכאטרית. עורך דינו, יאיר לחן ביקש את הבדיקה ובמקביל הגיש תלונה למח"ש נגד השוטר שירה בו, כשניסה לעוצרו והאחרון תקף אותו, התלונה הוגשה בטענה כי ניתן היה למנוע את המעצר ללא ירי.
החשוד בדקירת שכניו נשלח לבדיקה פסיכאטרית
הסכין איתה על פי החשד דקר אלכייס אפטוב את שכניו. (צילום: דובורת המשטרה)

אלכסיי אפטוב שחשוד בדקירת שכניו, לםני כשבועיים ברחוב הרב קוק 23, באשדוד, נשלח לבקשת עורך דינו יאיר לחן לבדיקה פסיכאטרית. הוא כרגע מאושפז בססטוס עצור עד החלטה אחרת ונמצא במרכז רפואי שב"ס ברמלה. למעשה הוא עצור עד תום ההליכים נגדו.

בדיון שנערך היום בבית המשפט המחזוי בבאר שבע, שהיה דיון בהסכמה, הוסכם גם להאירך את המעצר על ידי עורך דינו וגם לבדיקה על ידי המשטרה. הטענה של עו"ד לחן תהיה "אי שפיות" ומאחר וכך, הרי שאינו יכול לעמוד למשפט

ע"וד לחן. ביקש בדיקה פסיכיאטרית.

עורך הדין לחן גם הגיש תלונה נגד השוטר שירה במרשו, בטענה כי ניתן היה לעצור אותו ללא הירי, שסיכן את חייו. עו"ד לחן: "אכן הסתיימה החקירה ועם הגשת כתב האישום. נבקש את בדיקתו של הנאשם על ידי הפסיכיאטר המחוזי ליתן חוות דעתו בדבר כשירותו של הנאשם לעמוד לדין והאם היה אחראי לביצוע המעשים בעת האירוע. בעניין ירי השוטרים לטעמינו הירי לא היה מוצדק ויצא מכלל שליטה של השוטרים. ניתן היה לעצור את החשוד באמצעים אחרים ולא בירי מכוון. תלונה בעניין זה הוגשה למח"ש אשר תיבדק על ידם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך