אשדודים שימו לב: שיבושים נרחבים ברכבת עקב "מחלה מיסתורית" של הנהגים

שוב זה קורה לנו: גם לאחר שבית הדין לעבודה אישר את סידור העבודה ברכבת ישראל שבעקבותיו בוטלה השביתה שהייתה אמורה להיות ביום שלישי, הודיעו נהגים כי לא יגיעו מחר לעבודתם בשל מחלה. עקב כך, ייתכנו שיבושים בתנועת הרכבות
אשדודים שימו לב: בקרוב שיבושים נרחבים בתנועת הרכבת
קרדיט תמונות: דוברות רכבת ישראל

שמונה עשר נהגי קטר הודיעו הערב כי בגלל מחלה לא יגיעו מחר לעבודה, זאת לאחר שמוקדם יותר הודיע בית הדין על אישור סידור העבודה, שבעקבותיו בוטלה השביתה הצפויה של הנהגים ביום ג' הקרוב. עקב כך, ייתכנו שיבושים בתנועת הרכבות. במרכז הפיקוח של רכבת ישראל כבר הודיעו על ביטולן של שתי רכבות נוסעים כבר הלילה, מעט אחרי חצות, בקו נהריה-נתב"ג.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "שמונה נהגי רכבות הודיעו בשעה האחרונה על מחלה. לעת עתה מצליחה ההנהלה לשמור על לו"ז רכבות סדיר ותעשה כל מאמץ שלא יבוטלו רכבות. נודיע במידה ונאלץ לשנות את הלוז בשל התחלויות אלה".

אין זו הפעם הראשונה שמחלה פתאומית תוקפת את עובדי הרכבת. גם בשבוע שעבר הודיעו נהגי קטר כי הם "חשים ברע" ולא יוכלו להגיע לעבודה, זאת סביב המחלוקת בינם ובין ההנהלה על תנאי העסקתם.

היום אישר כאמור בית הדין לעבודה את סידור העבודה החדש ברכבת ישראל, והחליט על הפעלתו לאלתר. לפי ההחלטה, 12 נהגים יישלחו להדרכות, זאת בניגוד לעמדת הנהלת הרכבת בדיון שהתקיים בבית הדין ביום שישי האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך