עיצומים קשים בנמל אשדוד

על פי גורם בוועד הסיבה היא, "הסחבת בהסכם הרפורמה, אי חלוקת דוידנד לעובדים ובטיחות העובדים. מנופים קורסים חלקים קורסים ואף אחד זה לא מעניין אותו". מהנמל נמסר: "הנהלת החברה רואה התנהלות זו בחומרה ופועלת להחזרת העבודה הסדירה".
נמל אשדוד

שוב עיצומים בנמל אשדוד. הפעם מדובר בעיצומים קשים שיפגעו בעבודה בנמל "בחמישים אחוזים", זאת על פי גורם בכיר בועד העובדים בנמל.

על פי אותו גורם הסיבה לעיצומים הם: "הסחבת בהסכם הרפורמה. בנוסף בנוגע לחלוקת דוידנד, הרי ההנהלה הבכירה קיבלה דווידנד והעובדים שמייצרים לא מקבלים והכי חשוב בטיחות העובדים מנופים קורסים חלקים קורסים ואף אחד זה לא מעניין אותו". אותו גורם סיפר על מנופים שפגעו אחד בשני בגלל הרוח. וכי העובדים רצו להפסיק את העבודה ולא איפשרו להם. (מצורף סרטון של המנופים)

 

אותו גורם  הוסיף: "נמאס לעובדים מהזלזול בהם. אין לעובדים מוטיבציה. שיטפלו במנופים שקורסים ומסכנים חיים אדם ואף אחד לא אכפת לו. בכל זאת העובדים נותנים את הכל שהנמל יהיה ריווחי ומי מקבל בונוס ההנהלה הבכירה. אנחנו עובדים בגשם בקור בזמן מלחמה"

מנמל אשדוד נמסר בתגובה: "עובדי ציוד מכני בנמל לא נרשמו לשעות נוספות במשמרת ב' וגרמו לפתיחת מספר ידיים (קבוצות עבודה) נמוך מהמתוכנן. הנהלת החברה רואה התנהלות זו בחומרה ופועלת להחזרת העבודה הסדירה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך