בייבי מהסרטים בקניון סימול

פעילות מפנקת להורה ולתינוק במתחם הקולנוע של Hot Cinema (לשעבר גלובוס מקס) ב 11.3 בקניון סימול. בוקר של כיף עם כיבוד קל הקרנת הסרט מה גברים רוצים ולאחר מכן פעילות מגע ותנועה . בנוסף, יריד אמנים ומוצרים להורים לילדים ולתינוקות
בייבי מהסרטים בקניון סימול

קניון סימול בשיתוף המשרד לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי והוט סינמה, מציגים פעילות חווייתית להורה ולתינוקות "בייבי מהסרטים". מתי בפעם האחרונה יצאתם לסרט רק אתם והבייבי שלכם?  ב 11.3 יום שני בשעות הבוקר תתקיים פעילות מפנקת להורה ולתינוק במתחם Hot Cinema. בואו ליהנות מבוקר קולנוע ופעילות של מגע ותנועה מהנה בהדרכת ליאת סגל אפשטיין.

מה בתוכנית? 9:30 בבוקר התכנסות וכיבוד קל ברחבת הקולנוע קומה 2-. מיד לאחר מכן בשעה 10:00 בבוקר תתחיל הקרנת הסרט "מה גברים רוצים". בשעה 12:00 תתקיים פעילות חווייתית של מגע ותנועה לקהל הרחב ברחבת הקולנוע. במהלך היום מוזמנים ליהנות גם מיריד אמנים ומוצרים להורים לתינוקות ולילדים בקומה 1-.

מומלץ להגיע עם מנשא או סל קל. הפעילות מיועדת להורים ולפעוטות עד גיל שנתיים. עלות הפעילות להורה ולתינוק 32 שקלים (כל כניסה של צופה נוסף מעל גיל שנתיים כרוכה ברכישת כרטיס נוסף בעלות של 32 ₪). הפעילות של מגע ותנועה הינה לכלל קהל הלקוחות וללא עלות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך