אסתי גינזבורג גייסה 5 מיליון דולר לארגון איחוד הצלה בLA

בסוף השבוע האחרון, בצד השני של העולם, עלו על במה אחת הפרזנטורית של בית האופנה גולברי, אסתי גינזבורג  והזמר דודו אהרון, בערב גאלה לארגון איחוד ההצלה בישראל, שנערך בלוס אנג'לס.
אסתי גינזבורג גייסה 5 מיליון דולר לארגון איחוד הצלה בLA
צילום: יונתן בלום

בערב גייסה גינזבורג 5 מיליון דולר עבור הארגון. איחוד הצלה זוהי רשת של מתנדבים להצלת חיים בישראל, הבנויה אך ורק ממתנדבים, אזרחים שהחליטו ללמוד עזרה ראשונה ולמעשה לטפל במקרי חירום רפואיים עד הגעת האמבולנס המתרחשים באזור מגוריהם.

ג'ון וויט, ג'יי לנו ואסתי גינזבורג | צילום: יונתן בלום

גינזבורג הנחתה את הערב לצידו של ג'יי לנו, מנחה מוכר בארה"ב וקומיקאי.  כחלק מתוכנית הערב עלה להופיע הזמר דודו אהרון.

נשיא הארגון ומייסדו אלי ביר הודה לשניים שפינו זמן מהלו"ז הצפוף שלהם והגיעו מישראל במיוחד.

גינזבורג סיפרה שהיא מכירה מקרוב את הארגון והיה לה חשוב להיענות להצעה ולהגיע עד לוס אנג'לס, להשאיר את בעלה, את הילדים ולבוא לתרום. לדבריה: "אני שמחה שהערב הזה הניע את הקהילה היהודית לתרום סכומים נאים לפרויקט חשוב זה." עוד הוסיפה: "נאלצתי לטוס מייד בחזרה לישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2019 של גולברי שנערך השבוע בת"א, אך אשמח להגיע גם בשנה הבאה, זוהי מטרה חשובה ואשמח שוב להיות חלק ממנה".

עוד נכחו באירוע: רונה לי שמעון כוכבת "פאודה" שזכתה להצלחה רבה בארה"ב, זוכה האוסקר השחקן ג'ון וויט, איש העסקים עמי פומרנץ', יוצרת סרטים דוקומנטרים דינה אספן ועוד.

דודו אהרון ואסתי גינזבורג | צילום: אינסטגרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך