אשדוד נבחרה לעיר התנדבות הנוער של ישראל

בני הנוער באשדוד מתנדבים יותר מכל בני נוער אחרים בארץ. המועצה הישראלית להתנדבות במשרד ראש הממשלה בחרה בנוער של העיר אשדוד לנוער המתנדב של ישראל. ד"ר לסרי: "זו סיבה נהדרת להיות גאים בנוער שלנו ולחייך...".
אשדוד נבחרה לעיר התנדבות הנוער של ישראל

המועצה הישראלית להתנדבות במשרד ראש הממשלה בחרה בני הנוער של העיר אשדוד ל'נוער המתנדב של ישראל'. במילים אחרות ההתנדבות בקרב בני הנוער בעיר היא הגבוהה ביותר מבין כל ערי ישראל ומבין כל בני הנוער בישראל. בפגישה שנערכה בין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לבין שופטת בדימוס דליה דורנר, נשיאת המועצה הישראלית להתנדבות במשרד ראש הממשלה, הודיעה לו האחרונה על הבחירה.

בפסט שכתב ראה העיר ד"ר יחיאל לסרי: "יש לכם את הנוער המתנדב הטוב ביותר בישראל", כך אמרה לי הבוקר השופטת בדימוס דליה דורנר, נשיאת המועצה הישראלית להתנדבות במשרד ראש הממשלה, כאשר בישרה לי, יחד עם עו״ד יורם זקס- יו״ר המועצה, על הבחירה באשדוד כעיר התנדבות הנוער של ישראל. זו סיבה נהדרת להיות גאים בנוער שלנו ולחייך…"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך