תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 01/03/19 ועד 07/03/19
תחזית אסרולוגית

טלה:

שבוע חיובי בפתח. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות.

בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם.

זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

שור:

השבוע יהיה עליכם להקפיד ולהימנע מחשיבה שלילית ומגישה שלילית. פעולות שביצעתם לאחרונה אינן מניבות בעבורכם את הפרי שלו ציפיתם ורבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים מכך שצפיותיהם הרגשיות או החומריות, אינן מתממשות כפי שהם חשבו. השבוע הקרוב מזמן לרבים מכם מבחנים רבים שהמוטיב המרכזי במבחנים אלו, יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? במידה ותבחרו להתמודד עם הקשיים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל, תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה. בעבודה: בשבוע זה לא כדי לפתח ציפיות גדלות לגבי נושא שחשוב לכם לקדם. ראייה מפוקחת של הדברים יכולה למנוע מפח נפש. למרות ניסיונותיכם אתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית אשר תפיח בכם מוטיבציה ועניין לעשייה מתוך רצון ולא מתוך אילוץ או כורח. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולתעל את כל הדברים הטובים שיש במקום עבודתכם לעשייה חיובית למען עצמכם.

בבית: התנהגותו של אחד מבני הבית מערערת את ביטחונכם יתכן ומדובר בחוסר הסכמה עם האופן שבו מתנהג בן הזוג או אחד מבני הבית האחרים (ילדים, אחים וכו') התייחסותכם לבעיה היא הכרחית. נטיית לבכם הראשונית להדחיק ולהתעלם מהבעיה, לא תפתור את הדבר. חשיבה יצירתית ובונה תאפשר לכם להגיע לעמק השווה עם הסובבים אתכם.

כספים: אחריות היא מילת המפתח. בעזרתה תוכלו להתמודד עם התקופה הלחוצה שניצבת בפניכם. מחובתכם להתפקח משאננות יתר ולהפעיל שיקול דעת כלכלי וצרכנות נבונה אשר יסיעו בידכם להצליח.

התיקון השבועי: לגלות סבלנות, להימנע מייאוש ולהתאים ציפיות מתוך אמונה ביכולות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הייעוד העליון בחיים, הוא להגיע להבנה שאין כוח אחר פרט לה', ושכל הישגנו נובעים מרצונו. זוהי מהות המצווה "אל תאמינו באלים אחרים", וזוהי מצווה תמידית משום שעלינו להיאבק ביצר הרע כל הזמן.

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל תאומים יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם.

באופן כללי: זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה.

בעבודה: זהו שבוע להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב".

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. . שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך…" (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח זמן טוב להיות "לראש גדול" ולהוביל מהלכים ולקדם כול נושא או עשייה שחשובים לכם. התחברות ליכולת הנהגה עצמית וצורך בחשיבה בוגרת יעזרו לכם במשימותיכם. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. על האופן שבו אתם חיים. ניהול נכון של הדברים שמתרחשים כעת בחייכם יאפשר לכם ליצור סדר ולארגן את זמנכם בצורה יעילה יותר. שבוע טוב לעסקים כמו למשל: מכירה, קנייה וכדומה. נושאים שקשורים בכסף ווביטחון כלכלי ברוך השם משתפרים.

בעבודה: מאוד חשוב לכם לזכות בהערכה או בהוקרה על עבודתכם. זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי ב"ה שיפור ניכר הן בדימוי העצמי והן בערך העצמי. זמן מעולה לדורשי העבודה שבניכם לשוב למעגל העשייה, אסרטיביות מגובה מאמונה יעזרו לכם לעשות זאת בזמן קצר.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

אריה:

שבוע חיובי בפתח ורוח נדודים משרה עליכם מצב רוח אביבי. אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש או מקבלים הזדמנות מחודשת להתחיל שוב משהו מחדש. (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מחשבות חדשות, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו'..) נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם.

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!!

כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים – בעיקר ביום חמישי . אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו.

זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חכמים.: "כל הכועס כאילו עובד עבודה זרה." הכעס הוא מידה רעה מאוד, וראוי לאדם להתרחק ממנה וללמד עצמו שלא יכעס ואפילו על דבר שראוי לכעוס עליו.

בתולה:

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם שוקלים את המשך דרככם וניצבים בפתחו של שלב חדש שמלווה בחששות מהעתיד לבוא ומה לא ידוע. הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראה לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום, ברוח הזמן שחלף כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת אך כעת מאוחר לסגת וכול שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה!! ולכן, זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם.

לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? האם תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר ב"ה בעתיד הקרוב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

מאזניים:

השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו.

בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם.

זוגיות: מי מכם בני מזל מאזניים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

עקרב:

פרידה ממקומות, זמנים, אנשים ונכסים. בדרך למעבר לשלב חדש, צורך בחיפוש אחר בסיס חדש ויעדים חדשים כמו למשל: חיפוש דירה, חיפוש דרך מקצועית וכו'. רבים מבני מזל עקרב סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בלבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר את חיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. התחלה חדשה שקשורה בהרחבת אופקים שכלית ופיזית, יוצרת בעבורכם הזדמנות לשינוי. לכן אל תהססו לעשות זאת.

בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברתם מס' הישגים אך כעת רבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות כגון: מה באמת אתם רוצים להשיג בעבודתכם ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות בנוגע לעבודתכם ולהשיג את מבוקשכם.

זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור ליציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר. טיול, מסע או חופש עולים על הפרק וגם חול נלקח בחשבון. שבוע מצוין ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית:אם אתם יודעים שכל מה שאלוקים שולח לכם הוא נכון ומתאים – אין ממה לפחד. שלמה המלך אמר שעלינו לפחד רק מדבר אחד: שנשכח את היותו של ה' אחד.

קשת:

שבוע אפרורי בפתח. מחשבות על שינוי או מעבר כזה או אחר מתרוצצות בראשכם. באופן כללי: התקופה הנוכחית, מחדדת אצלכם את צורך להחליף, לשדרג או לשנות את המסגרת בה אתם חיים. תהליך זה יוצר תחושה של חוסר שליטה. התרולוגיה מצביע על כך שעליכם להתחיל ולשקול את השינוי בו אתם חפצים במלוא הרצינות לזרום עם התהליך ולא להתנגד לו. בעיה, מחלוקת או קושי שמולו ניצבתם לאחרונה, נפתרים בעזרתו של גורם חיצוני – צד שלישי שבה לעזור, לגשר, לפשר ולסייע.

בבית: נושאים שקשורים בבריאותו של בן משפחה מעסיקים אתכם ואתם נדרשים לפנות מזמנכם היקר לטיפול בנושא.

בעבודה: למרות שזהו שבוע קצר, צפויים בלבול וקשיי התארגנות אשר יכולים לגרום לחוסר נוחות זמנית. פניה לבקשת עזרה תסייע בידכם לארגן את הדברים טוב יותר והדבר יאפשר לכם להשיג את הסדר הדרוש כדי שהעבודה תשוב ותתנהל בצורה חלקה ויציבה. כספים: כדאי לא לבזבז על שטויות ולהשקיע את הכסף בדברים אשר נחוצים לכם באמת. מעבר דירה ושינוי מקום המגורים הופכים לצורך ועולים על הפרק. מהלכים שקשורים לנושא יתחילו לרקום עור וגידים ממש בשנה הקרובה.

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר בהריון שכשל או שמתעכב מלהגיע, תהליך זה, יוצר ומגביר מתחים שאין בהם כל צורך. הקלפים משקפים שאל לכם להתייאש היות ובחצי שנה הקרובה ב"ה היו בשורות טובות. לאלו מכם שממש בכול יום השבוע ממתינים ללידה ב"ה צפוי המון אושר וברכה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התשוקות הגופניות מבלבלות את אופן החשיבה שלנו. החומריות עשויה להיראות כל כך מושכת עד שאנו כמעט טועים לחשוב שזה באמת מה שאנחנו רוצים! אם לא נתאמץ להבחין בין רצונותינו לבין תשוקותינו, אז סביר מאד שנאבד הזדמנויות פז להשיג את מטרותינו.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. זה הזמן לקחת אחריות. אחריות על כול המתרחש בחייכם הן בבית והן מחוצה לו. השבוע מציב אתכם בנקודה בה עליהם לתכנן את צעדיהם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. אצל בני גדי רבים ניתן לראות על התעסקות באסתטיקה גופנית כמו שמירה על משקל תקין, תזונה ואכילה נכונה וניהול אורך חיים בריא. רכישה של ביגוד אופנתי או כלי חשמלי, כלי נוי לבית או לחצר יוצר נחת רוח. בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם.

משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו.

זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

דלי:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם או מזייפים חיוך או הרגשה אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים שהשקרים שאתם מספרים לעצמכם ולסביבה אינם פועלים לטובתכם ובשל כך, אתם מתקשים לעשות וליצור את השינוי המבוקש. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם ,הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש.

בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים.

זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב ולהתגלות כזיוף הזהרו לבל תפגעו אן תיפגעו באחר.

לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות הבאים. כמו כן השבוע יש להיזהר שלא "יעבדו "עליכם סיפרו טוב את העודף שאתם מקבלים, בידקו את המשקל ושמרו על עירנות בכול נושא או עניין. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניית דימוי עצמי היא תהליך שנמשך כל החיים. כל מעשה טוב שאתם עושים בונה את האופי שלכם. כל מטרה חיובית שאתם מציבים ומשיגים- מחזקת את עצמיותכם.

דגים:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לכול עשייה ולכול פעולה. שבוע טוב לעוסקים באומנות, יצירה משחק ותאטרון. השבוע מומלץ לכם להשקיע יותר זמן ותשומת לב לבית ולמשפחה. כמו כן זהו שבוע טוב להבעת רגשות, לרוחניות ואהבה. סוגיה או נושא שהיו סתומים עד עכשיו מתבהרים. כעת יש לכם את התבונה והיכולות לדעת ולהבין מה הכי נכון והכי טוב לכם לעשות למען עצמכם. התבהרות זו ניתנה לכם משמים והיא נקנתה בהתחבטויות ולבטים רבים אשר בסופם הגיעה ההרגשה- יגעתי ומצאתי. הקלפים מצביעים על כך שפעולות שתעשו כעת ישפיעו על עתידכם, בחירתכם הנכונה היא ערובה לעתיד חיובי ומוצלח.

בעבודה: זמן טוב להתבלט להגדיל ראש ולקחת יוזמה. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה צפוי קידום מהיר תוך זמן קצר.

זוגיות: השבוע מומלץ לפעול בשיתוף ובהרמוניה עם בן הזוג. תהליך זה יסייע בידכם לחזק ולבסס את הקשר בו אתם מצויים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. לרווקים: זהו זמן טוב ליראות ולהראות וקשרים שמתחילים כעת, יכולים ב"ה לעלות יפה. נופש וחופשה עולים על הפרק, צאו ותיהנו… שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים. התורה שבעל-פה מסבירה שחשוב יותר לעזור דווקא לאלה שהיחסים שלכם איתם מתוחים. וזאת משום שהנתינה תבנה ביניכם ידידות ואחווה ותעזור לאחות את הקרע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך