מה קורה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד?

פינאלסטית גביע המדינה, מ.כ יובלים חולון, רשמה ניצחון מרשים על הפועל אשדוד 31:37. אשדוד עם הפסד שני ברציפות. חולון הייתה זו שגם הדיחה את אשדוד בחצי גמר גביע המדינה.
מה קורה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד?
עדיין במקום השני למרות ההפסד השני ברציפות. (צילום: אלי בן גוזי)

זה כבר לא מקרה. לאחר ההפסד במוצקין, עוד הפסד ברציפות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפעם נגד מ.כ חולון, שניצחה אותה גם בחצי הגמר הגביע, הפעם 31:37.

הטבלה.

החבורה הצעירה של ניסים פלח שוב הראתה למה הגיע לה להעפיל לגמר, עם המשך ישיר מהיכולת בהיכל קבוצת שלמה. הכחולים עקפו את רחובות עם הניצחון ועלו למקום התשיעי. מנגד, אשדוד שוב מועדת עם הפסד ליגה שני ברציפות.

דווקא אשדוד נטלה את היתרון עם 11:13 במחצית הראשונה, אך אחרי פסק הזמן של פלח החולונים חזרו בטירוף ונעזרו ביכולת גבוהה של פיליפ קאלו בכדי להפוך. במחצית השנייה הפער הלך ותפח עד לסיום. פיליפ קאלו הצטיין בשורות המנצחת. טל הרשקוביץ בלט עם 10 שערים בצד השני, כאשר גאבור לנגהאנס עזר לו עם 8. שי הרשקוביץ הורחק באדום במחצית השנייה. למרות ההפסד אשדוד עדיין שנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך