בידיים שלהם. אשדוד נוצחה 79:80 לאחר שכבר הייתה בדרך לניצחון על גלבוע/גליל

אריאל נבון הוביל מהפך מאוחר של הפועל גלבוע/גליל, דוראנד סקוט וחואקין שוכמן הבטיחו לה 79:80 דרמטי על מכבי אשדוד/באר טוביה. גם לשופטים חלק בהפסד. היו"ר ארמונד אסולין: "זה לא גלבוע ניצחה אותונו, זה השופט".
בידיים שלהם. אשדוד נוצחה 79:80 לאחר שכבר הייתה בדרך לניצחון על גלבוע/גליל
טולפסן בקרב אווירי עם קלי (צילום: לירון מולדובן)

מכבי אשדוד באר טוביה החמיצה הזדמנות להיות בין 8 הראשונות. אשדוד הוליכה ב-3 רבעים על גלבוע/גליל ולבסוף ירדה מנוצחת על חודה של נקודה 80:79. גם לשופטים חלק בהפסד. איך אמר היו"ר ארמונד אסולין: "זה לא גלבוע ניצחה אותנו, זה השופט".

גלבוע/גליל פיגרה במשך יותר מ-30 דקות במשחק, אבל ידעה להפוך את המשחק בדיוק בזמן. בהיעדרם של יחזקאל סקוורר ובראיינט קרופורד הפצועים, בית הלחמי שלף שפן בעמדת הרכז בדמות אריאל נבון, שהיה נהדר בדקות הסיום. האדומים חזרו ללחם והחמאה שלהם ככל שהמשחק התקדם – הגנה אגרסיבית ויציאה למתפרצות – ונהנו מדאבל-דאבלים של ג'יימס קלי וגרג וויטינגטון ששב לסגל.

ארצי קולע מעל שושי (צילום: לירון מולדובן)

אשדוד שלטה בדקות ארוכות ונראתה בדרך לניצחון בית שלישי ברציפות, לפני שנפלה מהרגליים ברבע האחרון, בין היתר כי נותרה ללא עושה משחק לאחר יציאתו המוקדמת של תום מעיין בחמש עבירות והרחקתו של פול סטול. ליס שושי כמעט הציל אותה עם שלשות משוגעות, אבל בכדור האחרון בפיגור נקודה היא הלכה עם ג'וש קרטר, שסגר ערב עגום באיבוד כדור לחואקין שוכמן. ספנסר וייס חזר מהיעדרות ומסר 5 אסיסטים, אבל החטיא את כל 7 ניסיונותיו לשלוש, בעוד מצטיין המחזור שעבר, ג'ייק פמברטון, נעצר ללא נקודה.

  התוצאה הורתה 77:76  בדקה האחרונה. קרטר איבד כדור קריטי, וויטינגטון קלע פעמיי מהקו אבל שושי בשלשה משוגעת בסיבוב השווה, 79:79, 14 שניות לסיום. סקוט סחט עבירה וקלע רק את השנייה, קרטר קיבל הזדמנות לנצח אבל שוכמן חטף לו והבטיח את הניצחון היקר, 79:80 לאדומים מגן נר.

מכבי אשדוד/באר טוביה: שושי 20 (5-12 לשתיים, 3-5 לשלוש, 15 ריבאונדים), סטול 19 (14 ברבע הראשון, 6-11 מהשדה, 5-5 מהקו, 4 אסיסטים, 4 איבודים, 5 חטיפות), טולפסן 17 (3-8 לשלוש, 3-3 לשתיים, 6 ריבאונדים), פליישר 8, וייס 6 (3-4 לשתיים, 0-7 לשלוש, 5 אסיסטים), מעיין 5, קרטר 4 (1-8 מהשדה). כן שותפו: פמברטון ופלאס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך