ג'ראפי לקראת מכבי ת"א: "המגרש שלנו הוא כמו מבצר"

מ.ס אשדוד נערכת לקראת המשחק ביום שבת (1820, הי"א), מול מכבי ת"א, המוליכה הבלתי מנוצחת. שוער הקבוצה נערך למשחק ומאמין שאפשר לעשות תוצאה טובה מול האלופה שבדרך.
ג'ראפי לקראת מכבי ת"א: "המגרש שלנו הוא כמו מבצר"
בוחבוט וג'ראפי.

בשבת (18.20, איצטדיון הי"א) תגיע האלופה שבדרך הבלתי מנוצחת זה 24 מחזורים, מכבי ת"א. באשדוד מקווים לחזור מהמשחק הזה לפחות עם נקודה ואולי להפתיע עם 3 נקודות. מנגד יודעים שזו תהיה משוכה מאוד מאוד קשה.

שוער הקבוצה, יואב ג'ראפי, התייחס למשחק: "זה משחק לא קל בכלל נגד קבוצה שלא הפסידה מתחילת השנה, אבל אנחנו מאמינים בקבוצה שלנו. בדרך כלל קבוצות חוץ לא אוהבות לשחק במגרש שלנו, הוא כמו מבצר. אולי היינו בתקופה קצת פחות טובה, אבל במשחקים האחרונים התייצבנו בהגנה ובנקודות ואנחנו מקווים להמשיך קדימה".

ג'ראפי התייחס לבואו של אבי בוחבוט: "השחקנים מרגישים נפלא ורואים את התוצאות על המגרש. אנחנו שמחים שאבי נותן מהניסיון וממה שהוא יודע. אני לא חושב שזה צריך ליצור בלבול, זה עובד ואנחנו רואים את זה שגם במכבי נתניה, זה משהו שיכול לעבוד ולהצליח".

כמו שזה נראה ייתכן מאוד כי במשחק יהיו 3 בלמים ולא שניים עד כה. גם דין דוד עשוי לפתוח בהרכב במקומו של סיבו קויטה שפתח מול קרית-שמונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך