גם במועצה הדתית באשדוד חגגו את "יום המשפחה"

המועצה הדתית באשדוד, יחד עם ועד העובדים, קיימה אירוע "יום המשפחה" לעובדי ועובדות המועצה באולמי "האצולה", יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן: "המועצה הדתית היא כבית מקדש בכל המובנים. יש בה קדושה טהרה, כשרות, מקוואות, נישואין. כל עובד ועובדת מהוות נדבך בבית מקדש זה"
המועצה הדתית באשדוד

המועצה הדתית באשדוד, יחד עם ועד העובדים, קיימה בשבוע החולף אירוע "יום המשפחה" לעובדי ועובדות המועצה באולמי "האצולה". לצד כל צלחת הונחה מתנה אישית (תווי קנייה ומכשיר רמקול אישי עטוף בסוכריות), כשלצידו הונח סרט צבעוני ובו נכתב: "הרגעים הקטנים של המשפחה, הם הזיכרונות הגדולים של העתיד". יו"ר המועצה הרב עובדיה דהן, קצר שבחים על יחסו למען העובדים והעובדות ועל הציון לשבח מהאוצר, המשרד לשירותי הדת וראש העיר.

דברי ברכה פתח הרב דני פרץ, יו"ר ועד העובדים במועצה ומנהל מחלקת הכשרות. אחריו הרב חיים קלמנוביץ, רב שכונה וחבר לשכת הרה"ר ורב מחלקת עירובין, ר' דוד בן-מנחם סגן ומ"מ ראש המועה"ד. את המשא המרכזי נשא יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן.
הרב דני פרץ קידם בברכה את הבאים וציין לשבח בשם חברי ועובדי המועצה את העבודה בכל המחלקות במועצה הדתית, שיבח את המנצח מעל כל המלאכה את יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן על שיתוף הפעולה ועל העמדת הכלים הכי טובים הנותנים שירות לציבור.
הרב חיים קלמנוביץ פתח בדברי שבח לראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, על פעולותיו הברוכות בחיזוק וביצור הדת בעיר ועל חשיבות קיום כינוס חשוב ומגבש זה לעובדים ולעובדות. כן הודה לרב דני פרץ מנהל מחלקת הכשרות שפועל ועושה רבות בתחום. בדבריו עמד על מעלת יום פורים קטן שגם הוא יום שמחה כמבואר בהלכה.

הרב עובדיה דהן פתח בדברי ברכה לכל העובדים והעובדות, בהתלכדות של יום המשפחה שמטרתו שכולם ירגישו כמשפחה בעזרה לזולת, ללמוד לתקן ולפעול כל העת יחד במטרה אחת נשגבה – לשפר את העבודה במועצה הדתית על כל מחלקותיה. הרב דהן: "אנו מחובתנו צריכים לתת שירות כל העת על מנת לקדש שם שמיים. חשוב שנמשיך כולנו לקבל כל אזרח בסבר פנים יפות, לדעת בחוכמה למצוא פתרונות גם כשיש בעיות ולא להתעלם. כל עובד ועובדת במועצה הדתית צריכים לדעת שבעבודתם המסורה הם מהווים חלק נדבך בבית המקדש הנקרא מועצה דתית. רבים מחמיאים על העבודה המסורה שלכם, גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי משבח מידי פעם את העשייה הברוכה של המועצה הדתית. אודות לעבודתכם המסורה, במשרד הדתות וגם באוצר מעריכים אותנו ומשבחים את העבודה במחלקות שלנו ואפילו לומדים מאיתנו. לכן ביום זה אנו צריכים לחזק את המשפחה שלנו הפרטית וגם הציבורית. נזכיר את חסרונה של גב' יוכי כהן ע"ה ממחלקת נישואין, שנפטרה מאיתנו לפני מספר חודשים. כולם זוכרים אותה לטובה, את המסירות שלה, החיוך שלה, את היחס המיוחד שהיתה מקבלת כל מי שהיה מגיע למשרד". בדבריו הביא את ברכותיהם של הרבנים הראשיים הרב שיינין והרב פינטו.

ר' דוד בן-מנחם, מ"מ וסגן יו"ר המועצה, בירך ואמר: "אני מחזק את ידיו של ראש המועצה הרב עובדיה דהן, על השירות הנפלא של המועצה הדתית לתושב. יש שיתוף פעולה מלא בין הרבנים והעובדים, ואף רשויות אחרות לומדים מאיתנו ולוקחים אותנו כפיילוט, ולא סתם כל שנה המועצה הדתית זוכה למקום הראשון בשירותי הדת. אני שומע זאת הרבה בהזדמנויות שונות על מראה בית העלמין המדהים, על השירות המיוחד בנישואין ועוד. אנו נמשיך להשקיע ולתת כל מה שמגיע על הצד הטוב ביותר". את המעמד חתם משמח הלבבות הרב מאיר שוורץ, שהיטיב להגדיר בנאומו מהי שמחת פורים בימינו בהומור ובצחוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך