מזעזע: האישה הקליטה את בעלה אונס אותה

סכסוך גירושין מכוער ואלים בין בני זוג מאזור השפלה, הבשיל לאחרונה לחקירת משטרה נגד הבעל בחשד לאונס. לבני הזוג היסטוריה של אלימות, שלאחרונה קצה בה האישה והחליטה להתגרש. עורך דינה של האישה המליץ לה להקליט את הנעשה בבית, על מנת לתעד את אלימותו של בעלה כלפיה, רצה הגורל, ויום לאחר תחילת ההקלטות, חזר הבעל אל הבית כשהוא עצבני ואלים, ואנס את אשתו
אסיר אזוק באזיקים

גבר בעל עבר פסיכיאטרי נהג להתעלל באשתו, לקלל אותה ולהכותה דרך קבע. חיי בני הזוג סבלו מעליות וירידות רבות, ולאחרונה לאחר שאחרון הילדים סיים את הצבא, קצה האישה בגיהינום בו היא חיה, והחליטה להתגרש.

היא פנתה אל עו"ד אמיר זבולון, אשר לשמע סיפוריה על האלימות המילולית הקשה ממנה היא סובלת, ייעץ לה להקליט את הגבר, ולספק ראיות שישכנעו את הדיינים בבית הדין הרבני, כי יש לה עילה לגט. פרקליטה של האישה לא העלה בדעתו מה עתידות ההקלטות הללו להעלות.

יום לאחר ששתלה מיקרופונים בביתה, שבה האישה הנסערת אל משרדו של העורך דין, ובידיה קלטת בה מתועד הבעל כיצד הוא מקלל את האישה, מכה אותה ואונס אותה באכזריות. עו"ד זבולון לא התלבט, ושלח את האישה היישר לתחנת המשטרה להגשת תלונה, היות ומדובר בראיות לביצוע עבירה פלילית קשה. במשטרה גבו מהאישה עדות, עצרו את הבעל ופתחו בחקירה פלילית נגדו.

לאחר התגבשות תיק החקירה, והודאת הנאשם במעשים, הוחלט בפרקליטות שלא להגיש כתב אישום נגד הבעל, בשל מצבו הפסיכיאטרי. בפרקליטות השתכנעו כי מצבו הנפשי של הנאשם, וחוסר יכולת השיפוט שלו, הם אשר שימשו רקע למעשיו, וכעת, משהורחק מאשתו, ולאחר שהוא מקבל טיפול פסיכיאטרי בבית חולים לחולי נפש, אין מקום להגיש נגדו כתב אישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך