אושרי ניזרי יערוך בביתו חוג בית ענק לשר הכלכלה והתעשייה אלי כהן

השר אלי כהן היה מהתומכים הגדולים של אושרי ניזרי במיזם שלו "עסקים קטנים חושבים בגדול", עכשיו ניזרי החליט להירתם לטובת כהן, שלא חשש להתעמת עם הבנקים לטובת העסקים הקטנים והיה בין הפוליטיקאים הבודדים שעשו זאת
שר הכלכלה אלי כהן ואושרי ניזרי

אושרי ניזרי הוא איש של פרויקטים, איש שטח. המיזם שלו עם חבריו "עסקים קטנים חשובים בגדול", הצליח לשנות דפוסי פעילות של בנקים בכל הקשור בריביות ובאחוזי הסליקה לעסקים הקטנים בכל הארץ. בבחירות לראשות העיר הוא תמך ואף היה חלק מרשימתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ונראה בכל מקום, כשהוא כל כולו מקדיש את כוחו לדבר אחד, קדנציה נוספת לראש העיר.

עכשיו הוא עושה עוד פרויקט אחד. הפעם הוא החליט לעזור בכל הכח לאלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה. ניזרי לא שוכח שכהן היה בין הבולטים ואולי הבודדים בין הפוליטיקאים, שנרתם למען המיזם שלו ונלחם בבנקים, ואף התעמת עם מנכ"ל בנק הפועלים בגלוי בוועידת גלובס לעסקים. ניזרי זוכר את החיבוק החם של כהן, חיבוק שעזר לו ולחבריו ופתח דלתות לא מעטות ועכשיו הוא רוצה להחזיר לו חיבוק חם משלו.

ב-6.3 יערוך אושרי ניזרי חוג בית בביתו הפרטי לטובתו של השר כהן. ניזרי עושה את זה מהמקום הכי אמיתי, מהמקום המעריך, ולא כבעל העניין. עכשיו תורו לעזור לשר כהן. ניזרי: "אני שמח שהכרתי את השר כהן. אני זוכר מצוין את היום ההוא שהגן עליי, למרות כל הלחצים והלוביסטים שלא הצליחו להפחיד אותנו. השר כהן, חבריי לדרך ואני לחמנו גם בטייקוני הבנקים. הוא היה בין היחידים שלא פחד מהבנקים. בוועידת ישראל לעסקים של 'גלובס', השר כהן הגדיל לעשות והתעמת עם מנכ"ל בנק הפועלים, וקבע: 'הבנקים שכרו למעלה מ-50 לוביסטים כדי למנוע תחרות'. אלי כהן שר הכלכלה והתעשייה הוא איש של עשייה, איש חם, איש מקסים, ישר ונעים הליכות ואני מאחל לו הרבה הצלחה בפעילות הציבורית שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך