בעקבות הפרסום באשדוד אונליין: נעליים חדשות לתושבת אשדוד שנותרה בלי נעליים

סיפורה של ע' מאשדוד שקרעה בגשם את הנעליים היחידות שלה, איתן היא מתנהלת במשך כל היום ולא היה לה כסף לרכוש אחרות, פורסם באשדוד אונליין. בעקבות הפרסום היה מי שקנה לה נעליים חדשות. היה גם מי שהביא לה מזון לילדים.
בעקבות הפרסום באשדוד אונליין: נעליים חדשות לתושבת אשדוד שנותרה בלי נעליים
הנעליים החדשות.

ע' מאשדוד כבר לא תסתובב בנעליים קרועות בחורף שמתמלאות בגשם. בעקבות הפרסום באשדוד אונליין, היה מי שהביא לה זוג נעליים חדשים זהים לאלו שהיו לה.

אתמול כזכור פורסם באשדוד אונליין כי ע' כבת 40 גרה באזור ד' בעיר. היו לה זוג נעליים אחד שאיתו היא התניידה והתנהלה איתם. בגלל הגשם ובגלל שהנעלים ישנות, הן נקרעו לה. היא רצתה לרכוש נעל זהה בכדי שתוכל לעבור את החורף הנוכחי וללכת איתן לעבודה וגם במהלך היום יום מבלי להדביק את הנעל הקרועה ומבלי לספוג גשם ומים לתוך הנעל.

היא בדקה כמה עולה זוג נעליים זהות וגילתה כי ברשת 'המשביר לצרכן' הנעל עולה 200 שקלים. אבל מצבה של ע' אינו טוב ולא היה לה את הסכום הזה והיא לא יכולה לקנות.

הנעליים הישנות

הסיור שלה עודד הדים רבים. תושבים רצו לעזור ופנו לאיציק איטח שנרתם לעזור לה והיו שפנו לע' עצמה. לבסוף היה מי שהביא לה זוג זהה חדש בדיוק. היה גם מי שהביאו לה כסף ואפילו אוכל עבור ילדיה, דבר שהיא זקוקה לו מאוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך