אופניים חשמליים 48V 15ah – שדרוג מקצועי ומומלץ!

אחד הטרנדים האהובים ביותר בישראל שסוחפים אחריהם המונים, הוא האופניים החשמליים. בעיקר בערים הגדולות, כמעט ולא תמצאו אדם שאין בידיו אופניים כאלו.
רוכבת אופניים באשדוד

אבל כמובן, ישנה דרישה לעוד. עוד מהירות, עוד כוח, עוד זמן סוללה. שדרוג אופניים חשמליים ל- 48V 15ah הפך מבוקש במיוחד בשל רצונם של אנשים לשפר אף יותר את איכות הנסיעה שלהם.

אופניים חשמליים 48V 15ah – מה זה אומר?
המשמעות של אופניים חשמליים 48V 15ah היא בעצם החלפת הסוללה הקיימת לסוללת ליתיום איכותית יותר ובמתח גבוה יותר. לדוגמא, אם בידכם סוללת 36V, היא תוחלף לסוללת 48V ואף יותקן בקר מנוע שאינו מגביל את מהירות האופניים. שדרוג מערכת האופניים החשמליים תעניק להם בין 25%-35% יותר כוח ומהירות, במקרים אחרים אפילו יותר מזה. תלוי בדגם האופניים.

שדרוג הסוללה אמנם מעניק יותר כוח וזמן נסיעה, אך יש לאזן את אלו יחד עם אורך החיים של הסוללה. על מנת להגדיל את טווח הנסיעה, תותקן סוללת 15AH48 מתקדמת שתחזיק מעמד שנים רבות ואף תעמוד במהירות הגבוהה.

 

כעת, כשאתם מוכנים לצאת לדרך, אולי כדאי לעקוב אחר מספר הוראות בטיחות באופניים חשמליים 48V 15ah על מנת להבטיח רכיבה בטוחה:

  1. קסדה – חוק מספר אחת ברכיבה על אופנים חשמליים 48V 15ah – קסדה! לא משנה עד כמה ברור לרוכבי האופניים שהקסדה מצילה חיים, עדיין חלקם לא מקפידים על חבישתה. זו חייבת להיות פעולה אוטומטית בעת יציאה לרכיבה.

 

  1. רכיבה בהתאם לחוק – כשמדובר באופניים חשמליים 48V 15ah ההקפדה על סעיף זה חשובה אף יותר. מדובר באופניים משודרגים, מהירים הרבה יותר. כל טעות קטנה או חוסר תשומת לב עלולה להסתיים באסון. לכן, רכבו אך ורק במקומות המוגדרים על פי חוק – אם על המדרכה לא הוקצה שביל נסיעה לאופניים, רכבו על הכביש. זכרו שהאופניים החשמליים הם כלי רכב לכל דבר. כשאתם רוכבים על הכביש כמובן, היצמדו לימין עד כמה שאפשר על מנת שלא להפריע לרכבים.

 

  1. שמרו מרחק – לא משנה באיזה כלי רכב מדובר, על הנהג להיות בשליטה מלאה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מרחק. חוסר ערנות של הרוכב עלול להביא להתנגשות ותאונות קשות אחרות, מול רכבים שמן הסתם גדולים, ממוגנים וחזקים יותר מהאופניים. שמרו על מרחק בטוח מהרכבים שלפניכם!

 

ושתהיה לכם נסיעה בטוחה
עכשיו, אתם באמת מוכנים לצאת לדרך ולבחון מקרוב את השדרוג שביצעתם באופניים. אין ספק כי אופניים חשמליים 48V 15ah עומדות ככלי תחבורה נהדר בתוך העיר ועבור מי שאינו מעוניין לעמוד בפקקים בתחבורה ציבורית. בנוסף, הן אמנם לא זולות אך הן חוסכות בעלויות רבות אחרות; דלק, ביטוח, ועלויות תיקון רכב שהן הרבה יותר גבוהות. אם הנכם מעוניינים לשדרג את האופניים החשמליים שלכם, זה הזמן!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך