אימה ברכבת: "הקטר בלם – היינו בטוחים שנהרג בנאדם"

רגעי דרמה קשים ליוו את צוות רכבת ישראל שעשתה את דרכה בין יבנה לאשדוד, בעקבות חבטה קשה שנשמעה לאחר פגיעת הרכבת בגוף זר, לאחר שעה ארוכה של חיפושים וחשש לחיי אדם, נמצא שפן גדול שמת מעוצמת הפגיעה
אימה ברכבת: "הקטר בלם - היינו בטוחים שנהרג בנאדם"

מהומה גדולה התרחשה אמש מעט אחרי השיה שמונה וחצי בערב, ברכבת שנעה בין יבנה לאשדוד, לאחר הקטר החליט לעצור את הרכבת בטענה שככל הנראה פגע בהולך רגל שהיה על פסי הרכבת.

בהלה גדולה התרחשה בקרב הנוסעים ששוחחו בינהים על שהתרחש, חלקם סיפרו כי צוות הרכבת סיפר לבם על חבטה חזקה שהרגיש הנהג ולכן היה בטוח שמדובר באדם שהסתובב בקרבת פסי הרכבת.

"זה היה מפחיד, היינו בטוחים שמישהו מת, תחושה לא נעימה בכלל, אבל כל הכבוד לצוות שידע לנהל את הרגע הקשה הזה בצורה טובה" סיפר אחד הנוסעים לאתר 'אשדוד אונליין'.

לאחר חיפושים שארכו שעה ארוכה, ותחילה לא העלו דבר מצאו הצוותים שערכו חיפושים במקום, שפן שמת מעוצמת המכה, השפן שנחשב לגדול יחסית, כנראה הטעה את קטר הרכבת שחשב שמדובר באדם.

בסיום האירוע בו לא נפגעו בני אדם כלל, למעט הבעל חיים שנהרג, חזרה הרכבת לפעילות מלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך