"צריך לשמור על ההורים שלי. הם זקוקים להגנה"

זה אחד המשפטים הלא ברורים שאמר אלכסיי אפטוס, שדקר את שכניו ביום ראשון שעבר, בחקירתו, כשנשאל מדוע עשה את המעשה. על פי עורך דינו יאיר לחן, הם יטענו לאי שפיות בעת המקרה. גם כשהגיעה אמו לבקר אותו בבית החולים הוא אמר לה: "צריך להגן עלייך, הכל בסדר איתכם?". אפטוס באמצעות עורך דינו הגיש תלונה במח"ש על כך שהשוטר ירה בו. עו"ד יאיר לחן: "ניתן היה לעצור אותו בלי הירי". בחמישי ייערך הדיון להארכת מעצרו.
"צריך לשמור על ההורים שלי. הם זקוקים להגנה"
סימני הדם מהדקירה.

עורך דינו של אלכסיי אפטוס, יאיר לחן, שדקר את שכניו ביום ראשון שעבר ברחוב הרב קוק 23, יטען לאי שפיות ובמקביל הגיש עורך הדין, תלונה במח"ש נגד השוטר שירה באפטוס בטענה כי ניתן היה לעצור אותו, מבלי לירות בו ולסכן את חייו.

אפטוס שכזכור דקר את שכניו בדירה שמעליו אלכסנדר וגבריאלה אקימז׳נוב, אושפז במצב קשה בבית החולים אסותא אשדוד לאחר הירי. הוא היה מספר ימים בטיפול נמרץ והועבר כשהוא בהכרה לאחרונה למחלקה הכירורגית. מחר, רביעי, הוא אמור להשתחרר. המשטרה ניסתה לחקור אותו, אבל הוא אמר משפטים הזויים ולא ברורים. בין היתר כשנשאל מדוע עשה את המעשה ענה: "צריך לשמור על הורים שלי הם זקוקים להגנה". עורך דין לחן טוען כי ברור שמדובר באי שפיות והם יבקשו בדיקה פסיכאטרית ויטענו שלא היה אחראי למעשיו. לחן אמר כי מנסיונו הצורה והדברים שאפטוס אמר בחקירה מלמדים כי בהחלט מדובר במצב שחייב אבחון  פסיכאטרי. אגב למרבה הפלא, הוא שירת בצבא שירות מלא.

אפשר היה לטענתו מנוע את הירי במרשו. עו"ד לחן.

אפטוס חזר על הדברים הלא ברורים גם כשאמו הגיעה לבקר אותו בבית החולים, שם הוא כאמור מאושפז וגם עצור, הוא שוב חזר על הדברים מהחקירה ואמר לה: "הכל בסדר איתך?  צריך להגן עלייך". האמא לא הבינה מה הוא רוצה. ביום חמישי ייערך בבית המשפט באשקלון הדיון להארכת מעצרו.

בלי קשר הודיע עו"ד לחן כי הוא הגיש תלונה בשמו של מרשו, אפטוס במח"ש (המחלקה לחקירת שוטרים) נגד השוטר שירה בו. לדברי עו"ד לחן הטענה היא כי ניתן היה לעצור את מרשו מבלי לירות בו ולסכן את חייו. כזכור על פי המשטרה, אפטוס הסתתר בדירתו מאחורי המקרר וכשניסו לעצרו הוא תקף שוטר בסכין שבידו ואף פגע בו האחרון נאלץ לירות בו. עתה כאמור טוען עו"ד לחן כי זה יכול היה להימנע ולהגמר אחרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך