אלכסיי אפטוס, שדקר את שכניו ישוחרר מחר מבית החולים

ביום ראשון שעבר לפנות בוקר, החליט מסיבה שטרם ברורה אלכסיי אפטוס, השכן מהקומה השלישית, ברחוב הרב קוק 23, כבן 28 לעלות לשכנים אלכסנדר וגבריאלה אקימז׳נוב, שגרים בקומה מעליו, שהגיעו רק שבועיים לפני כן לגור בבניין ודקר אותם על פי החשד בסכין מטבח גדולה. הוא נורה לבסוף על ידי שוטרים שתקף אח"כ. מחר, רביעי, הוא אמור להשתחרר מבית החולים אסותא. המשטרה תדרוש מעצר ארוך לחקירה.במשטרה לוקחים בחשבון טענה לאי שפיות.
אלכסיי אפטוס, שדקר את שכניו ישוחרר מחר מבית החולים
זירת הארוע. (צילום: דוברות המשטרה)

ביום ראשון לפני שבוע נדהמה העיר אשדוד מאירוע הדקירות הקשה שהתרחש בעיר ברחוב הרב קוק 23. אלכסיי אפטוס, השכן מהקומה השלישית, כבן 28 החליט לעלות לשכנים אלכסנדר וגבריאלה אקימז׳נוב, שגרים בקומה מעליו, שהגיעו רק שבועיים לפני כן לגור בבניין ודקר אותם על פי החשד בסכין מטבח גדולה. הוא נורה לבסוף על ידי שוטרים שתקף אח"כ.

אפטוס אושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח אסותא ולאחרונה הוא הועבר למחלקה הכירורגית, לאחר שמצבו התייצב והוא שב להכרה. מחר רביעי, או ככל המאוחר חמישי, הוא אמור להשתחרר מבית החולים.

אבל ככל שזה נוגע למשטרה בית החולים הוא המקום האחרון שהוא ישתחרר ממנו. כשנודע למשטרה כי הוא אמור להשתחרר, יש כעת בדעתה לדרוש הארכת מערצו לתקופה ממושכת על מנת לחוקרו.  הוא עצור עד 28.2 ואז יעבור לבית מעצר שקמה. במשטרה לוקחים בחשבון כי יש אפשרות שעורכי דינו יטענו לאי שפיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך