דרמה גדולה בסיטי – ניידות משטרה רבות הוזעקו בעקבות אירוע פלילי

כוחות משטרה רבים שהוזעקו לרובע הסיטי היו מעורבים בפעולה שבוצעה ככל הנראה נגד גורמי פשיעה בעיר, אך דקות קודם לכן הרשת הופצה בהודעות על ניסיון חיסול באזור שגרמו לבהלה אדירה
דרמה גדולה בסיטי - ניידות משטרה רבות הוזעקו בעקבות אירוע פלילי

דרמה גדולה התרחשה בשעה האחרונה ברובע הסיטי באשדוד, לאחר שניידות רבות חסמו את התנועה במקום למשך זמן רב ויצרו עומסי תנועה, במקביל דיווח שרץ ברשת העיד על ניסיון חיסול שהיה במקום, ובעקבות כך ניידות רבות הגיעו לאזור.

אך עד מהרה התבהרה התמונה אם כי לא לחלוטין, עד ראייה שהיה במקום סיפר לאתר אשדוד אונליין כי ראה את שהתרחש "היה שם מרדף אחרי BMW שחורה, מעל 12 ניידות היו במקום, תלשו קבוצה של עבריינים עם מטענים מהרכב, ולכן כל הבלאגן".

במשטרה העדיפו לשמור על פרטיות המקרה והגיבו תחילה כי לא מדובר בחיסול או ניסיון שכזה, בנוגע לטענות על מעצרים במקום הגיבו במשטרה כי "ישנם מספר מעורבים שעוכבו לחקירה… אבל עניין המטענים לא מוכר לנו".

יתרה מזאת טרם פורסם, אך אנו מבררים את העניין לטובת הגולשים שלנו ונעדכן בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך