עוד נקודה לקו. תיקו 0:0 בין אשדוד לקרית-שמונה

מועדון ספורט אשדוד השיגה נקודה בקרב התחתית בקרית-שמונה. נקודה שקירבה אותה עוד נקודה אל הקבוצות שמעל לקום האדום. בשבת תחכה לאשדוד מכבי ת"א.
עוד נקודה לקו. תיקו 0:0 בין אשדוד לקרית-שמונה

באשדוד חישבו מה יקרה אם הקבוצה תנצח את קרית-שמונה בחוץ. היה ברור שעוד 3 נקודות וניצחון 3 ברציפות יביאו את אשדוד מרחק נקודה מהקו האדום ואז הכל יהיה פתוח. זה נגמר באפס אפס מאכזב ושני מורחקים (אחד לכל קבוצה) ועוד נקודה של אשדוד שקירבה אותה עוד קצת אל הקבוצות מעל לקו האדום. גם זה משהו. הניצחון היה דווקא של קבוצות התחתית שחששו מצמצום הפער של אשדוד אם תנצח.

לא היה הרבה כדורגל במחצית הראשונה. החשש המרכזי היה לספוג. במחצית אחת קיבלנו שלושה שחקני אשדוד שקיבלו כרטיסים צהובים,דן ביטון, יצחק אספה ועוביידה חטאב. היה ברור שבאים להלחם על חשבון הכדורגל.

דן ביטון. יסתפקו בנקודה.

במחצית השנייה קריית-שמונה לחצה לנסות להשיג הכרעה. אבל בדקה ה-78 טעות איומה של חאג' בארי מקרית-שמונה, שקיבל צהוב ואח"כ הוסיף כפיים ללירן ליאני וראה את האדום, הכניסה את אשדוד לעשר הדקות האחרונות כשהיא מחפשת הכרעה.  עברו רק 3 דקות ואשדוד הוכיחה שהיא לא לומדת מטעויות. עוביידה חטאב ראה את הצהוב השני והשאיר גם את אשדוד בעשרה שחקנים. פעם שנייה שזה קורה לאשדוד לאחר הרחקה של שחקן יריב מקבל שחקן אשדוד אדום. בפעם שעברה זה קרה מול באר שבע.

זה נגמר כמו שהתחיל. אפס אפס עם נקודה לכל קבוצה. טוב לקרית-שמונה, פחות לאשדוד, שקיוות הלתקרב כאמור קצת יותר לקו האדום. בשבת תחכה לאשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, אספה, חטאב, ברדע, גיל כהן, אווסו, גורדנה, דן ביטון (שפונגין, 87), מושל, צרויה (לינגאנה, 76), קויטה (הבראן, 60).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך