על רקע ענייני השבת: שס אשדוד הקימה ועדת רבנים

שס בהנהגת אבי אמסלם הקימה ועדה רוחנית שתדאג לקהיחה הגדולה שתמכה בה בבחירות האחרונות, בכינוס טען אמסלם שישתף את הרבנים בהחלטות החשובות
על רקע ענייני השבת: שס אשדוד הקימה ועדת רבנים

כשברקע מ"מ ראש העיר אבי אמסלם תוקף בחריפות את פרויקט השבת 'שבוס', שקיים השבת את הפיילוט הראשון להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, הוחלט בשס להקים ועדת רבנים שתעסוק בעניינים הרוחניים שקשורים לעיר.

משס אשדוד נמסר כי "הערב נערך כינוס בו הוקם גוף ועדת הרבנים של יהדות ספרד מכל קצוות ורובעי העיר אשדוד, כחלק מקמפיין הבחירות של תנועת ש"ס בעיר אשדוד, הוחלט להקים את הועדה שמטרתה לתת מענה לכל הבעיות שעד היום נפלו בין הכסאות מנושאי רווחה ועד כל מה שקשור לתחומים הרוחניים בעיר".

אבי אמסלם הציג את מטרת הכינוס וציין כי "לא יתכן שהציבור הספרדי שכיום הציבור הגדול בעיר, לא יהיה מחוזק, לכן הגוף הזה יוקם במערכות הבירקרטיות יבינו שיש הנהגה בעיר שהיא גם תהיה שותפה לכל ההחלטות בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך