צפו: מארגני 'שבוס' הפעילו לראשונה תחבורה ציבורית בשבת באשדוד

הזעם הציבורי שמגיע מכיוון שומרי המסורת ומעורר את המחלוקת באשדוד, לא הפריע למארגני 'שבוס' להפעיל את פרויקט התחבורה בעיר בשבת האחרונה, כפיילוט לפני השקת הקו בשבתות בעוד קצת יותר מחודש
צפו: מארגני 'שבוס' הפעילו לראשונה תחבורה ציבורית בשבת באשדוד

מארגני פרויקט התחבורה ציבורית בשבת באשדוד לא נרתעים מהרעש שזה מייצר באשדוד, וממשיכים להוביל את התכנון עד להשלמת המהלך, ובשבת האחרונה הם עשו צעד בעניין, כאשר במהלך השבת ערכו בשבוס אשדוד את הנסיעה הראשונה של התחבורה השיתופית בשבת העיר, כפיילוט לפני תחילת הפעלת הפרויקט בעיר.

מיניבוס המקושט בסמלי שבוס אשדוד, קיבל את הנוסעים ואף נסע ברחבי העיר במסלול שמתוכנן כאשר היציאה הייתה מהביג לכיוון אסותא, כיכר הסיטי, בית הקולנוע סי מול, סופר פארם רחוב הבנים, פארק אשדוד ים, חוף הקשתות הרקדה, חוף לידו, רחוב הטיילת מרטין בובר, בית הדר, גבעת יונה, סטאר סנטר, שד בני ברית הפלמח, צומת אזור ו'.

מארגני הפרויקט מסרו "כאשר מטרת נסיעתנו היום הייתה עריכת פיילוט לבדיקת ממשק התוכנה, והאינטגרציה של הקו ותקשורת המחשבים מהמיניבוס למערכת שבוס המרכזית. הפיילוט פעל במשך כארבע שעות בהצלחה מלאה ולא אותרו תקלות. הנהגת שבוס אשדוד שמחה לעדכן כי הדבר מקרב אותנו צעד נוסף ליעד- הפעלת תחבורה שיתופית באשדוד בחודש אפריל. אשדוד נוסעת בשבת".

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם הגיב לאתר 'אשדוד אונליין'על העניין ואמר "אנחנו נפעל בכל הדרכים האפשריות כדי שהסטטוס קוו ישמר בעיר, לא נאפשר לפורעי החוק לעבור על איסור הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, כאשר כל מטרתם היא לגרום לפרובוקציה מיותרת והתססת ציבור שומרי המסורת בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך