במפלגת 'כחול לבן' באשדוד בטוחים "נביא מהעיר יותר ממנדט וננצח"

בהנהלת סניף המפלגה באשדוד בטוחים "הבחירות הוכרעו", ורומזים לאשדוד "המנהיגים הבינו מהמונציפאלי שאם אין איחוד לא מנצחים" האם לדעתכם המהפך יקרה ?

ביום חמישי בבוקר שעות אחדות לפני סגירת הרשימות לכנסת, הודיעו בני גנץ ויאיר לפיד שהם מתאחדים, במטרה לנצח את הבחירות ולדחוק את נתניהו מראשות הממשלה, ואת הימין מהשלטון ארוך השנים במדינה.

אל גנץ, לפיד ויעלון, הצטרף גבי אשכנזי שבטוח כי רק ככה יתבצע המהפך, ונתן את האות לסקרים להגדיל את הפער מהליכוד עד כדי ניצחון בבחירות 2018, המפלגה החליטה על שם חדש שיקרא "כחול לבן" בהנהגת יש עתיד וחוסן לישראל.

מי שמנהלים את הסניף המקומי הם חבר מועצת העיר עו"ד חנוך דרך ארליך ודוד אסייג, שלאור ההתפתחויות האחרונות בטוחים במהפך כלשונם, וטוענים שהעיר אשדוד תספק את התוצאה הגבוהה ביותר עבור המפלגה משאר המפלגות המתמודדות.

עו"ד חנוך דרך ארליך אמר בשיחה עם אתר 'אשדוד אונליין' כי "לדעתי האיחוד זה מפץ פוליטי, הפוליטיקאים הארציים הבינו שבמוניציפאלי מועמדים שילמו מחיר על העדר איחודים, והשכילו להבין את התועלת בכך וכעת זה הפך לשם המשחק בפוליטיקה. לדידי אני סבור שהיום הוכרעו הבחירות. כחול לבן ירכיבו את הממשלה ומה שהיה, על כל הרבדים- ישתה ללא היכר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך