לקחת משכנתא לאחר שעוברים פשיטת רגל/ זה רק מרטין בוקסדורף

לעבור פשיטת רגל זה ככל הנראה החוויה הכי טראגית שיכולה להיות בעולם ככל הנראה, אבל בסופו של דבר, עוברים את הקשיים ומתחילים דרך חדשה. דרך קשה, מכל צד מגבילים אתכם הבנקים וכל גופי האשראי, אבל החיים ממשיכים ואתם מתגברים ובונים את החיים מחדש.
מרטין בוקסדורף מומחה למשכנתאות

אז עברתם את התקופה הקשה ורוצים עכשיו לקחת משכנתא? בשביל זה אתם צריכים מומחה שמבין היטב את תחום המשכנתאות לאחר פשיטת רגל ואחד שידע להילחם עבורכם מול הבנקים ולהוציא לכם אישור משכנתא.

האם באמת צריכים מומחה?

התשובה היא חד משמעית כן. הסיבה היא שהבנקים בכלל לא רוצים לשמוע על אנשים אחרי פשיטת רגל ובטח לא לתת להם משכנתאות. כאן אתם צריכים מומחה אמתי, שייכנס לתמונה ויצליח לעבור את המחסומים ולאשר לכם את המשכנתא.

חשוב להבין את הנקודה, אנשים שמגיעים לבד לבנקים לבקש משכנתא או לבקש הלוואה או כל דבר אחר, מקבלים סירוב משמעותי. יועץ משכנתאות רגיל יתקל בסירוב גם כן ולרוב לא ירצה בכלל להגיש תיקים של אנשים אחרי פשיטת רגל.

איך הדברים עובדים אחרי קבלת הפטר?

כאשר מדובר על משכנתא לאחר פשיטת רגל או משכנתא למסורבים בכלל, אני דוגל תמיד בבנייה של דברים חיוביים, כאשר המטרה היא לצבור מספיק דברים חיוביים שיעפילו על השליליים. הסיבה שאני מאמין בזה היא בגלל שאנחנו צריכים לבנות טיעונים נכונים שאיתם אני יכול להגיע אל הבנקים, במטרה לשכנע את הבנקים שהם צריכים לאשר לכם משכנתא.

מה הם אותם דברים חיוביים שיכולים להיות:

השאלה היא מה יש לנו אל מול מה שאנחנו צריכים. שכירים, הבנקים אוהבים מאוד שכירים. הכנסה יציבה וגבוהה, רצוי הרבה זמן באותו מקום עבודה, משכורת מעל הממוצע, אין הלוואות בחשבון עובר ושב, חשבון שנמצא בפלוס, יציבות, יציבות ושוב יציבות.

הנקודה הזו היא קריטית, הבנקים רוצים שכירים, הם מעדיפים שכירים. התסריט ההגיוני ביותר להציג לבנקים אחרי מצב של פשיטת רגל הוא כזה: היה לאדם כל שהוא עסק, הוא עבר פשיטת רגל, סגר את העסק ומאז הוא בכלל לא רוצה לשמוע על עסקים, אלא מעדיף להיות שכיר ובכלל לא רוצה לשמוע על עסקים.

התסריט הזה, הוא הדבר הכי הגיוני שיכול להיות, כאשר באים לבקש משכנתא אחרי הפטר. במידת האפשר, הסיפור שאנחנו מציגים לבנקים הוא כזה שצריך להיות דומה כמה שיותר לסיפור שאני היצגתי כאן. הבנקים יכולים להבין אדם שעבר פשיטת רגל ועכשיו רוצה לחזור להיות שכיר ולנהל את חייו, אבל הם יתקשו מאוד לקבל אדם שעבר פשיטת רגל וחזר לפתוח עוד עסק חדש.

מי אני ומה אני עושה?

אולי מזה היינו צריכים להתחיל, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני מטפל באנשים שעברו פשיטת רגל ורוצים לקחת משכנתא. בניגוד ליועצי משכנתאות רגילים, אני לא מתבייש להגיע לבנק ולהגיד שאני מביא בקשת משכנתא של אנשים שעברו פשיטת רגל.

אני גאה בעובדה שאני מייצג אנשים שעברו פשיטות רגל ושמח בכך מאוד. אני יודע שאני צריך להילחם מול הבנקים, ואני עושה את זה מדי יום. אני לעולם לא מוותר לבנקים ותמיד נלחם מול כל הדרגות בבנקים עד הרגע האחרון שיכול להיות.

אם עברתם פשיטת רגל ואתם צריכים משכנתא ואתם רוצים אתכם תותח אמיתי, אני עומד כאן לרשותכם ואני אהיה גאה מאוד להילחם מול הבנקים בשבילכם.

על כל שאלה והתעניינות, מרטין בוקסדורף- 0508116397

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך