ילדי בית הספר "בית יוסף" התכנסו לשעת לימוד יחד עם האבות לשנן יחד את החומר הלימודי

מחזה מרגש נראה במוצאי שבת בבית הכנסת "בית יוסף" ברובע ג', כאשר ילדי בית הספר "בית יוסף", קבעו את סדר לימודם יחד עם אבותיהם וחזרו על החומר הנלמד שלמדו במשך השבוע
ילדי בית הספר "בית יוסף" התכנסו לשעת לימוד יחד עם האבות לשנן יחד את החומר הלימודי

במשך כשעה ישבו "אבות ובנים" ולמדו בהתלהבות ובקול רם, כאשר גם צוות המחנכים הופיע ועבר בין התלמידים, והביע את התפעלותו מהמרץ בהם נראו הילדים לומדים בשמחה ובהתלהבות, מתוך הספרים והחוברות שהוכנו עוד קודם לכן. לאחר כשעה כובד הרב חיים בן-חמו לשאת דברי תורה וברכה לכל ילדי בית הספר.

הרב בן-חמו ציין שכולו מלא התרגשות והתפעלות לראות את הילדים לומדים בחשק יחד עם האבות: "כך זו הדרך להצלחה לכל תלמיד ותלמיד שיחד עם האבא משננים ולומדים את המקצועות שנלמדו בבית הספר, ובכך אנו מעמידים את דור העתיד של העם שלנו עם מוסר וערכים".

אחריו נשא דברים המנהל החינוכי הרב מאיר בן-גיגי, ששיבח את התלמידים על שעזבו הכל ובאו ללמוד ולחזור על התוכן הלימודי שנלמד בימי השבוע, ובירך את ההורים שיזכו לרוות מילדיהם רוב נחת ושמחה תמיד.
בסיום, כל תלמיד קיבל שי מתנה תיק עם ממתק, מתנה ושתיה כאות עידוד וכן התקיים הגרלה על משחקים ומתנות לילדים שהשתתפו ב"אבות ובנים". ההורים, והילדים הודו מקרב ליבם על היוזמה המבורכת להנהלת בית הספר "בית יוסף", שערב זה נוסך בקרב הילדים אהבה ואתגר ללימודים, תורה עם דרך ארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך