אלונה ברקת הכי ראויה לתפקיד שרת התרבות והספורט

אלונה ברקת, האישה שהצליחה להפריח את השממה בנגב, והביאה שמחת חיים לאוהדי הפועל ב"ש לאחר שנים ארוכות של הליכה במדבר, עם שלוש אליפויות רצופות, החליטה להיכנס לזירה הפוליטית ושובצה במקום השלישי ברשימת "הימין החדש" של נפתלי בנט ואיילת שקד

מדובר בהחלטה מעניינת מאוד, יש כאלה שיאמרו מפתיעה. ברקת ביססה את מעמדה כאחת הנשים החזקות בספורט הישראלי, הפכה לאחת הדמויות האהובות והמוערכות בכדורגל הישראלי, וזכתה לאהדה חסרת גבולות מאוהדי הפועל ב"ש ובכלל מכל מי שרוצה לראות את הכדורגל הישראלי עולה על המסלול הנכון.

ברקת יכלה לבחור להישאר במשבצת הזו, ולהמשיך את העשייה המורכבת והלא פשוטה בעליל בעולם הספורט. היא סימנה כמה וכמה מטרות ברורות ומורכבות כיעד שהציבה לעצמה בשנים הקרובות, אבל אז הגיעה ההצעה לעשות שינוי של 180 מעלות, לעזוב את אזור הנוחות בבירת הנגב ולהצטרף לליגה של הגדולים בזירה הפוליטית, באחת הרשימות שעשויות להיות המרכזיות והמובילות בקואליציה המסתמנת של נתניהו, לאחר ה-9 באפריל.

ברור לכולם שברקת לא הגיעה כדי להעביר את זמנה (ואין לה דקה פנויה ביממה), ובטח לא עבור המשכורת המכובדת של שרים וחברי כנסת (היא תבצע את עבודתה בהתנדבות מלאה). אלונה קיבלה הבטחה להשתלב בעשייה מרכזית ומשמעותית למען הציבור, והיא כבר החלה לגבש את דרכה הפוליטית ועשויה לצאת לשטח כבר בשבוע הקרוב, ולחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה לצידם של בנט ושקד. אלונה בהחלט יכולה להביא קהל חדש, שונה ורענן ל"ימין החדש" ויש כאלה המעריכים את תרומתה ב-2-3 מנדטים למפלגה החדשה. עד כדי כך.
אני מכיר את העשייה של אלונה ברקת מקרוב, כאחד שליווה במשך קרוב לעשור את קבוצת הכדורגל של הפועל ב"ש ככתב "רדיו דרום". אומנם זה היה לפני עידן אלונה (בתקופה המורכבת של אלי זינו…), אולם כל החברים שלי מתחום הספורט בבירת הנגב נותרו בתפקידם, ואני מעודכן ב"שידור חי" מה קרה במועדון הבאר שבעי בשנים האחרונות, עם ההצלחות המקצועיות והניהוליות חסרות התקדים, תחת ידיה של ברקת.

אין לי ספק שאת המהפכה שאלונה עשתה בבירת הנגב, היא תוכל לעשות במדינה שלנו. היא חייבת לקבל תפקיד ביצועי רב משמעות, ואין משרד שמתאים למידותיה כמו משרד התרבות והספורט. מדובר בשני נושאים שחייבים סוף-סוף לקבל את הבמה המרכזית במדינה שלנו, עם תקציבי עתק ויד מכוונת, כדי שנוכל להטביע חותם בתחומים שזוכים לעניין בכל מדינה מתקדמת בעולם. אלונה בהחלט יכולה להוביל את המהפכה הזו, ויש לה את הכלים והכישורים להציב אותנו על המפה. לאלונה יש את החזון, הערכים, המוסריות והכישורים לכהן כשרת התרבות והספורט, ואני יכול לומר בביטחון מוחלט, שקדנציה אחת שלה בתפקיד המורכב והמרתק הזה, תעשה פלאים לטובת התרבות והספורט במדינה.

אני אפילו מודה שלמרות אהבתי הגדולה לנתניהו, יש לי נטייה להצביע עבור "הימין החדש", בעיקר כדי לראות את הגברת ברקת מוציאה לפועל את החזון והדרך שלה כשרת התרבות והספורט.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך