סיגל כהנא במופע סטנד אפ היסטרי

לרגל יום האישה מגיעה לאשדוד סיגל כהנא למופע סטנד אפ חד, שנון וקורע מצחוק על כל מה שרציתם ולא העזתם לומר בקול רם
סיגל כהנא מגיעה לאשדוד

כהנא שחקנית שהחלה את דרכה בניו יורק, הופיעה במספר רב של הפקות ובמקביל כתבה והופיעה בניו יורק במופע הבידור המצליח Excuse me אתה מדבר עברית"? בהמשך יצרה סיגל את הסרט הדוקומנטרי "כמו בארץ"  על חיי הישראלים בארה"ב מנקודת מבט אישית, פוליטית, חברתית שהוקרן בערוץ 8.

בשנה האחרונה חזרה לניו יורק וצילמה את סרט ההמשך בארה"ב שיצא לאקרנים בשנה הקרובה. בחודשים האחרונים במסגרת שהותה בארה"ב הספיקה סיגל להופיע עם מופע הסטנד אפ שלה מס' פעמים מול הקהילות הישראליות בניו יורק, ניו ג'רזי , טורנטו, אריזונה, מיאמי, לונג איילנד, ריבר דייל, וושינגטון ושיקאגו בהצלחה רבה ומתוכננת להופעות נוספות ברחבי ארה"ב.

סיגל מופיעה בארץ לקהל מגוון מוועדי עובדים ,מורים ,קיבוצים ,ארגונים, חברות מסחריות ומופעים פתוחים לקהל הרחב בתאטרון הבימה ,הקאמרי ,תאטרון חיפה ותאטרון ירושלים. סיגל מאלתרת בחינניות לאורך המופע יחד עם הקהל מה שהופך את המופע לחוויה של צחוקים מפתיעים ולא צפויים מרגע לרגע.

יום רביעי ,6.3.19, בשעה, 20:00, מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.
כרטיס במחיר של 40 ש"ח. למידע והזמנות:08-8545130

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך