מ.ס אשדוד למנהלת: השתמשו ב-VAR בפלייאוף התחתון

על פי התכנון ה-VAR ייכנס לשימוש רק בפלייאוף העליון. אשדוד מבקשת שזה ייעשה גם בתחתון. מנדל דוידוביץ' יו"ר האגודה: "בצורה זו תימנע הפגיעה בקבוצות הקטנות והקבוצות הנלחמות על חייהן, וכל ההחלטות שיתקבלו יהיו מוצדקות".
מ.ס אשדוד למנהלת: השתמשו ב-VAR בפלייאוף התחתון

מ.ס אשדוד שלח מכתב ליו"ר המנהלת ארז כלפון בבקשה להשתמש בטכנולוגיית ה-VAR שימוש בטלוויזיה לתיקון טעיות שיפוט, גם במשחקי הפלייאוף התחתון ולא רק במשחקי העליון, כמתוכנן.

במכתב שהוציאה הקבוצה ועליו חתום מנדל דוידוביץ', יו"ר האגודה נכתב:

"בימים אלו נערכים מנהלת הליגות ואיגוד השופטים בישראל להחלת מערכת ה-VAR, במשחקי ליגת ג'פאניקה. על פי ההחלטה שהתקבלה, הוחלט להחיל את השימוש במערכת במשחקי הפלייאוף העליון בלבד.

לצערנו, אנו עדים בשבועות האחרונים לשורה ארוכה של טעויות שיפוט קריטיות, המשפיעות ברובן על תוצאות המשחקים. די להזכיר את משחקי המחזור האחרון בלבד ובהם הפועל רעננה-הפועל ת"א, מ.ס. אשדוד – סכנין, הפועל ב"ש – בית"ר ירושלים, כדי להבחין כי רוב הטעויות נעשות כנגד הקבוצות הממוקמות בחלק התחתון של הטבלה.

טעויות אלו שכללו פסילת שערים חוקיים, החלטות שערורייתיות בבעיטות 11 מ' והתעלמות מאירועים שחייבו כרטיס אדום, היו נמנעות לו היה שימוש במערכת ה-VAR.

לאור העובדה כי מאבק האליפות כבר הוכרע בפועל, ואילו בחלק התחתון צפויים קרבות הישרדות מרים עד לסיום העונה, אנו קוראים להפעלת המערכת דווקא בפלייאוף התחתון, במידה ואין אפשרות להפעיל את המערכת בכל משחקי הליגה.

בצורה זו תימנע הפגיעה בקבוצות הקטנות והקבוצות הנלחמות על חייהן, וכל ההחלטות שיתקבלו יהיו מוצדקות, ימנעו קיפוח וימנעו כותרות מיותרות, האשמות שונות וכן פגיעה בשמם של השופטים ובטוהר המידות שלהם".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך