יוסי מזרחי עבר מנוער מ.ס אשדוד לקטמון

הקבוצה מצמרת הליגה הלאומית פנתה למזרחי לאמן אותה והוא החליט ללכת. עכשיו צריך למצוא מחליף למזרחי ששימש כמנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד.
מזרחי עוזב
עזב. מזרחי

יוסי מזרחי, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, עזב את התפקיד ועבר לשמש כמאמנה של הפועל קטמון מצמרת הליגה הלאומית.

מזרחי שהוא ירושלמי, קיבל את ההצעה של הקבוצה שרצתה אותו מאוד. קטמון שרוצה לעלות ליגה פיטרה את המאמן הקודם ליאור זדה ולחצה על מזרחי להצטרף. הוא החליט להעתר, לא לפני ששיתף את אנשי מ.ס אשדוד בהצעה ואלה נתנו לו את ברכתם.

עכשיו יצטרכו באשדוד למצוא מחליף למזרחי. נראה כי ההחלטה תתקבל בשבוע הבא. ג'קי בן זקן הבעלים ומנדל דוידוביץ' יו"ר הנוער אמורים להפגש ולקבוע את זהות המחליף.

מזרחי אמר על המינוי: "שמח מאוד להגיע להפועל קטמון ירושלים, נחוש להתחיל לעבוד עם אנשים נהדרים בסביבת עבודה מקצוענית. כאחד שגדל במגרש קטמון המיתולוגי, מקווה שנצליח כולנו לרגש אלפי ירושלמים בסוף העונה, עכשיו לעבודה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך