לומדים אנגלית באמצעות הסמרטפון באמי"ת י' אשדוד

בבית החינוך אמי"ת י' אשדוד מנצלים את הטלפונים החכמים להעשרת השיעורים ויצירת חוויית למידה אחרת
לומדים אנגלית באמצעות הסמרטפון באמי"ת י' אשדוד

סניה בורטמן, המורה לאנגלית בבית החינוך אמי"ת י' אשדוד, פיתחה דרך ייחודית להעשיר את אוצר המילים באנגלית, לשמור על ערנות ולעורר עניין בקרב התלמידים.

בורטמן יצרה משחק "חפש את המטמון" מיוחד המבוסס על קלפי QR קוד אותם פיזרה בנקודות ציון ברחבי בית החינוך. על התלמידים , מחולקים לקבוצות, היה לסרוק את הקודים באמצעות הטלפונים החכמים שלהם, לפענח את החידה באנגלית המוסתרת בהם ולפי ההוראות שמצאו- לרוץ מהר לתחנה הבאה . הקבוצה המנצחת היא זו שמצאה ופיענחה את כל כתבי החידה – באנגלית.

את הפעילות התאימה המורה סניה בורטמן לכיתות השונות, על פי רמת השליטה בשפה האנגלית.

"פעילות חפש את המטמון עם הברקודים QR היא פעילות כיפית שמשלבת גם אנגלית, סמרטפונים ופעילות גופנית. דרך הפעילות התלמידים לומדים אנגלית בצורה שונה וחווייתית. מבחינתם הם בתחרות מהנה ברחבי בית הספר, מבחינתי הם מתרגלים אנגלית", מסבירה בורטמן.
אחד התלמידים מסכם את החוויה: "למידה בצורה חווייתית ומהנה גורמת לכולנו ללמוד טוב יותר, כיף להשתתף בשיעורים מיוחדים כאלה".

מוטי ארבל מנהל אמי"ת י אשדוד: "ישר כח למורה סניה בורטמן ולכל צוות החינוך וההוראה, המשקיע זמן ומחשבה לפיתוח תכניות למידה והוראה יחודיים ובלתי שגרתיים, על מנת לעורר את הסקרנות ולחבר את התלמידים לנושא הנלמד, באופן שמתאים לטכנולוגיה המתקדמת ולעידן החדש בו הם חיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך